آژانس مسافرتی الهه سفر

به گزارش وبلاگ ماکارون، لیسبون مرکز کشور پرتغال آغاز خوبی برای گردشگری است. نیمی از معروفیت مرکز های اروپا را همین شهر دارد و از لحاظ زیبایی و جاذبه هم چیزی کم ندارد. بیشتر جاذبه آن به تاریخ عمیق آن برمی شود و از این لحاظ دومین شهر پس از آتن است. این شهر ترکیب زیبایی از قدیم و تازه است و ویژگی های باستانی جالبی نیز دارد. فروشگاه های آن همواره شلوغ هستند. در این شهر از کلیساهای گوتیک، کافه های تاریخی، ترامواهای قدیمی و خطوط باریک کوچه پس کوچه های دوست داشتنی لیسبون تماشا کنید و رستوران ها و کافی شاپ ها را نیز امتحان کنید. این شهر روی یک سری تپه ساخته شده است و این یعنی شما در هر مکانی شاهد منظره ها زیبا خواهید بود.

آژانس مسافرتی الهه سفر

شکارگاه محبوب لرد بایرون همین دهکده استثنائی است که پر از ساختمان های رنگی و معماری نفس گیر است. کاخ ها، برج ها و قصرهای رمانتیک و جنگلی انبوه و مه آلود همه بخشی از زیبایی این دهکده هستند. ساختمان ها و بناهای تاریخی و خانه های اربابی با محوطه های وسیع و ویژگی های دکوراتیو جالب هم از دیگر جاذبه های آن هستند.

پورتو (Porto)

شهر زیبای پورتو با دیوارهای قرن چهاردهمی، خیابان های بادگیر قرون وسطایی، خانه های رنگارنگ، برج ناقوس و کاشی های تزئینی چیزهای زیادی برای گردشگران دارد. زیر تاق های قصر ربیرا بنشینید و قاشق شناور بر رود را دیدن کنید. اغلب خانه ها در این منطقه تراس هایی با چشم انداز آبهای آرام دارند. این مکان که میراث جهانی یونسکو نامیده شده است، ترکیبی از جذابیت دنیای باستان و فرهنگ و تمدن نوین است.

شماره تلفن: 02188974660

شماره همراه: 09026409011

وب سایت: elahesafar.com

منبع: همگردی

به "آژانس مسافرتی الهه سفر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آژانس مسافرتی الهه سفر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید