اولین مجوز تاکسی هوایی برای فرودگاه بین المللی پیام البرز صادر شد

به گزارش وبلاگ ماکارون، به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، توریست و صنایع دستی استان البرز، فریدون محمد روز یک شنبه 10 مر داد ماه 1400 با اعلام این خبر، اعلام نمود: بر این اساس اولین مجوز تاکسی هوایی تحت عنو ان تاکسی هوایی البرز از طریق بخش خصوصی مستقر در منطقه در یافت شد.

اولین مجوز تاکسی هوایی برای فرودگاه بین المللی پیام البرز صادر شد

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگر و صنایع دستی البرز عنو ان کرد: با توجه به ظرفیت های مهم پرو از و اقتصاد فرود گاه پیام، راه انداز خطوط تاکسی هوایی از مدت ها قبل در حال پیگیر بود .

او در ادامه اضافه کرد: با شروع فعالیت تاکسی هوایی در آینده ای نزدیک و همزمان با خطوط هواپیمایی فعال در این منطقه شرایط لازم به منظور بر قرار پرواز و جا به جایی مسافر ان و گردشگر ان به تمام فرود گاه ها کشور به خصوص فرودگاه هایی که به دلایلی خدمات دهی پرواز زیاد در آن ها انجام نمی شود، فراهم خواهد شد.

محمد اعلام نمود: با توجه به ارائه خدمات فرودگاه پیام البرز در 2 بخش بار و مسافر و هم سیاست های کلی توسعه حمل و نقل هوایی کشور ایجاد زمینه مناسب برا این مهم در دستور کار وزارت راه و شهرسازی قرار داشته که با صدور اولین مجوز فعالیت تاکسی هوایی این امر محقق شده است.

مدیر کل میراث فرهنگی،گردشگر و صنایع دستی البرز گفت: ایجاد زیر ساخت ها و توسعه راه های مواصلاتی استان زمینه تردد آسان را در سایه امکانات موجود فراهم آورده و رونق صنایع وابسته از جمله گردشگر را موجب می شود.

منبع: گردشبان

به "اولین مجوز تاکسی هوایی برای فرودگاه بین المللی پیام البرز صادر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین مجوز تاکسی هوایی برای فرودگاه بین المللی پیام البرز صادر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید