اولین هتل فضایی از سال 2025 میزبان زمینی ها می گردد

به گزارش وبلاگ ماکارون، ایرنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، اولین هتل فضایی از سال 2025 میزبان زمینی ها می گردد.

اولین هتل فضایی از سال 2025 میزبان زمینی ها می گردد

رویای آن که برای تعطیلات آخر هفته در فضا هتل رزرو کنید، بزودی به واقعیت تبدیل می گردد.

شرکت فضایی اوربیتال اسمبلی (Orbital Assembly Corporation) از طراحی دو ایستگاه نو برای اسکان گردشگران فضایی اطلاع داد. یکی از این ایستگاه ها که پایونیر (Pioneer) نام دارد، از سال 2025 در مدار زمین قرار خواهد گرفت.

بنیاد گیت وی در سال 2019 ایده ساخت یک هتل فضایی را عنوان کرد. هدف از طراحی این ایستگاه ها خلق خانه ای به دور از خانه با اتاق هایی برای استقرار دفاتر کار و اسکان گردشگران است.

ایستگاه پایونیر ظرفیت اسکان 28 میهمان را دارد. ایستگاه دوم که وویژر (Voyager) نام دارد و قرار است در سال 2027 افتتاح گردد، بزرگتر است و می تواند تا 400 نفر را در خود جا دهد.

تیم آلاتور، مدیر عامل شرکت اوربیتال اسمبلی در گفت وگو با سی ان ان گفت: هدف همیشه این بوده که امکان زندگی، کار و شکوفا شدن برای حجم بالایی از افراد در فضا فراهم گردد.

ایستگاه کوچکی چون پایونیر به گردشگران فضایی امکان آن را می دهد تا فضا را در یک مقیاس بزرگتر تجربه نمایند. در این ایستگاه بعلاوه تاسیسات تحقیقاتی برای اجاره کردن نیز وجود دارد.

هردوی این ایستگاه ها ساختاری شبیه به یک چرخ دارند و از جاذبه مصنوعی برخوردار خواهند بود تا میهمانان بتوانند به راحتی در داخل آنها راه بروند و به فعالیت های روزمره بپردازند.

میهمانان این هتل ها همچنان کمی بی وزنی را احساس خواهند کرد اما در شرایطی هستند که می توانند از لیوان آب بنوشند، استحمام نمایند یا در حالت نشسته غذا بخورند.

هر کدام از این ایستگاه ها بگونه ای تجهیز شده اند که شبیه هتل های مجلل و لوکس روی زمین باشند.

منبع: همگردی

به "اولین هتل فضایی از سال 2025 میزبان زمینی ها می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین هتل فضایی از سال 2025 میزبان زمینی ها می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید