جلسه آنالیز ابعاد مناقصه اجرای طرح فولاد سازی فولاد اکسین برگزار گردید

به گزارش وبلاگ ماکارون، امروز شنبه 17 آبان جلسه آنالیز اسناد مناقصه و چگونگی اجرای طرح فولاد سازی شرکت فولاد اکسین خوزستان با حضور مشاوره ارشد مدیر عامل، پیمانکاران شرکت کننده در مناقصه، مشاور و نمایندگان شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشوری در محل این شرکت برگزار گردید.

جلسه آنالیز ابعاد مناقصه اجرای طرح فولاد سازی فولاد اکسین برگزار گردید

به گزارش خبرگزاری وبلاگ ماکارون به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد اکسین، در ابتدای جلسه مهندس امیر غلامی مشاوره ارشد مدیر عامل، ضمن خیرمقدم به اعضای حاضر در جلسه، شامل پیمانکاران شرکت نماینده در مناقصه مشاور و نمایندگان شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشوری آمادگی سهامداران برای تامین بخش ریالی پروژه را به اطلاع شرکت نمایندگان در مناقصه رساند. در ادامه مشاور طرح فولادسازی توضیحاتی در مورد اسناد بازرگانی جدید مبنی بر روش BOT ارائه نمود.

مشاور پروژه فولاد سازی در این جلسه کلیات اسناد، شامل تعهدات طرفین، دوره ساخت ، دوره بهره برداری، نحوه ارائه قیمت پیمانکاران و شرایط پیمانکاران و دستورالعمل معین برنده مناقصه را بصورت خلاصه تشریح کرد.

در این جلسه شرکت نمایندگان در مناقصه سوالات و ابهامات خود را مطرح نمودند و مشاور نیز در پاسخ نسبت به شفاف سازی موضوعات اقدام نمود.

در سرانجام مقرر شد، پیمانکاران پس از مطالعه اسناد سوالات و ابهامات احتمالی را برای مشاور ارسال نمایند.

منبع: خبرگزاری آریا

به "جلسه آنالیز ابعاد مناقصه اجرای طرح فولاد سازی فولاد اکسین برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلسه آنالیز ابعاد مناقصه اجرای طرح فولاد سازی فولاد اکسین برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید