دریافت یکی از برترین پاسپورت های جهان با اقامت در کشور زیبای ترکیه

به گزارش وبلاگ ماکارون، ترکیه؛ مقصد مهاجرتی ایده آل برای ایرانیان

مهاجرت به کشورهای همسایه با اهداف مختلفی مانند تحصیل در برترین دانشگاه های آسیا چندین سالی است که در میان ایرانیان مرسوم شده است. یکی از برترین کشورهای همسایه برای مهاجرت، ترکیه است که با توجه به ویژگی های ممتازی که ارائه می نماید، می تواند یک تجربه اقامتی بی نظیر را برای شما رقم می زند. یکی از مزایای دریافت اقامت در کشور ترکیه تشابه فرهنگی مردم این کشور با ایرانیان است. از این رو در این کشور با چالش یادگیری آداب و رسوم مردم ترکیه روبرو نخواهید شد. بعلاوه با دریافت اقامت در کشور ترکیه، می توانید شهروندی این کشور را نیز به راحتی دریافت کنید. با ما همراه باشید تا با یکی از برترین روش های دریافت شهروندی ترکیه آشنا شوید.

دریافت یکی از برترین پاسپورت های جهان با اقامت در کشور زیبای ترکیه

مزایای دریافت اقامت در کشور ترکیه

ترکیه جزو برترین کشورهای خاورمیانه است که امنیت و رفاه اجتماعی بالایی دارد و برای اقامت ایرانیان بسیار مناسب است. این کشور به علت این که یکی از امن ترین کشورهای منطقه برای زندگی کردن است، سالانه اتباع خارجی بسیاری را به خود جذب می نماید.

امروزه کشور ترکیه دانشگاه هایی با سطح آموزشی عالی و رتبه برتر در جهان دارد که دانشجویان ایرانی و کشورهای خارجی مشتاق تحصیل در دانشگاه های این کشور هستند. جالب است بدایند که بعضی از دانشگاه های ترکیه دوره های تحصیلی خود را به زبان انگلیسی نیز ارائه می نمایند. در ادامه این بخش با دیگر مزایای دریافت اقامت در ترکیه آشنای خواهیم شد.

افراد با عایدی کم نیز می توانند در ترکیه زندگی مناسبی داشته باشند

یکی از ویژگی های مهم برای افرادی با سطح اقتصادی میانه که قصد مهاجرت به کشور ترکیه را دارند، این است که می توانند در این کشور کیفیت زندگی مناسبی را تجربه نمایند. در کشور ترکیه برای داشتن یک زندگی راحت احتیاج به عایدی خیلی بالا نخواهید داشت. با عایدی میانه در این کشور، می توانید سفر کنید، غذاهای محلی میل کنید و از جاذبه های گردشگری آن نهایت لذت را ببرید.

شما در بعضی از شهرهای ترکیه می توانید با عایدی ماهی یک هزار دلار زندگی با سطح استاندارد مطلوبی داشته باشید. در نظر داشته باشید که استانبول شهر گرانی در ترکیه به شمار می رود، بنابراین اگر عایدی بالایی ندارید در این شهر باید خیلی قانع زندگی کنید.

نرخ پایین اقتصادیات در کشور ترکیه

یکی دیگر از ویژگی های دریافت اقامت در کشور ترکیه، نرخ اقتصادیات کم است. این یکی از مهم ترین دلایلی است که سرمایه گذاران ایرانی، ترکیه را به عنوان مقصد مهاجرتی خود انتخاب می نمایند. نرخ اقتصادیات خرید خانه در کشور ترکیه حدود 0.1 تا 0.2 درصد می باشد. این نرخ پایین سبب شده است تا خرید خانه در کشور ترکیه راه جذابی برای دریافت اقامت در ترکیه باشد.

آب وهوای ترکیه مناسب سلیقه همه افراد است

یکی از ویژگی های به ظاهر کم اهمیت در کشور ترکیه، آب وهوای مدیترانه ای و عالی این کشور است که به جرات می توان گفت مناسب حال همگان است. این کشور گرم و آفتابی در طول سال حدود 300 روز آفتابی می باشد که در این روز ها می توانید از سواحل دلنشین ترکیه لذت ببرید.

آب وهوا در شهرهای مختلف ترکیه کمی با یکدیگر متفاوت هستند. شهرهای مانند آنتالیا، آلانیا و بابک در تابستان بسیار گرم می شوند، اما وجود ساحل و زمستان های ملایم در این شهرها باعث جذب گردشگران زیادی به این شهرها شده است.

روش های دریافت اقامت ترکیه

دریافت اقامت ترکیه روش های مختلفی دارد که می توانید با توجه به شرایط خود یکی از این روش ها را انتخاب کنید. دولت این کشور با طرح ویزاهای متنوع توانسته است راه را برای مهاجرت اتباع خارجی با اهداف مختلفی مانند تحصیل هموار کند. از انواع ویزاهای بلند مدت کشور ترکیه برای اقامت در این کشور می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • ویزای توریستی
  • ویزای دانشجویی
  • ویزای کاری
  • ویزای سرمایه گذاری
  • ویزای درمانی

توجه داشته باشید که افرادی که قصد دارند اقامت کوتاه ترکیه را دریافت نمایند، می توانند بدون دریافت ویزا در این کشور به مدت 90 روز اقامت داشته باشند. این امکان برای ایرانیان به علت روابط خوب دیپلماتیک ایران و ترکیه به وجود آمده است. این اقامت برای شما اخذ شهفرایندی ترکیه را به همراه نخواهد داشت. برای دریافت این مدرک باید از ویزاهای بلند مدت مانند ویزای سرمایه گذاری بهره ببرید.

مدارک عمومی مورد احتیاج برای دریافت پاسپورت ترکیه

جهت دریافت انواع ویزاهای ترکیه احتیاج دارید تا مدارکی را گردآوری کنید و به سفارت این کشور تحویل دهید. مدارک مورد احتیاج با توجه به نوع ویزای درخواستی فرق دارد. برای مثال برای دریافت ویزای تحصیلی باید نامه پذیرش در یکی از دانشگاه های معتبر ترکیه را به همراه داشته باشید. با این حال در ادامه بعضی از مدارک عمومی برای دریافت ویزای ترکیه معرفی شده اند:

  • پاسپورت معتبر تا شش ماه و دارای یک صفحه خالی
  • مدرک اثبات تمکن اقتصادی در کشور ترکیه
  • رزرو بلیط رفت و برگشت به کشور ترکیه
  • رزرو هتل در کشور ترکیه
  • فرم درخواست ویزای تکمیل شده
  • چهار قطعه عکس گرفته شده در سه ماه اخیر
  • مدارک شناسایی اعضای خانواده (در صورت وجود)

فرایند دریافت شهفرایندی در کشور ترکیه

با دریافت ویزاهای بلند مدت کشور ترکیه و اقامت در این کشور به مدت پنج سال پس از اعتبار ویزای مورد نظر، می توانید اقامت دائم کشور ترکیه را دریافت کنید. متقاضیان می توانند پس از اتمام اعتبار ویزای خود، اقدام به تمدید یا تغییر ویزای خود نمایند. شما می توانید پس از گذشت سه سال از اقامت دائم خود در ترکیه شهفرایندی این کشور را دریافت کنید.

یکی از روش های دریافت شهفرایندی کشور ترکیه در مدت کوتاه استفاده از ویزای سرمایه گذاری است. شهفرایندی ترکیه برای سرمایه گذاران این امکان را فراهم می نماید که بتوانند با دریافت شهفرایندی این کشور به کشورهای اروپایی نیز دسترسی داشته باشند. برای استفاده از این روش سرمایه گذرای به حداقل 250 هزار دلار سرمایه احتیاج دارید تا در مدت حدود شش ماه شهفرایندی ترکیه را دریافت کنید.

با یاری آرال گام شهفرایند یکی از برترین کشورهای خاورمیانه شوید

دریافت شهفرایندی ترکیه به علتی مزایای متعدد زندگی در این کشور در میان ایرانیان به محبوبیت بالایی دست یافته است. نرخ پایین اقتصادیات و کیفیت بالای زندگی از مهم ترین مزایایی هستند که ترکیه را در صدر کشورهای خاورمیانه برای مهاجرت قرار داده است. در صورتی که به اقامت در کشور ترکیه علاقه مند هستید، می توانید از خدمات موسسه مهاجرتی آرال گام (https://aralgam.com/) بهره ببرید. مشاورین این موسسه می توانند هدایت های لازم را در تمامی مراحل مهاجرت به شما ارائه نمایند. دریافت شهفرایندی ترکیه و مهاجرت به کشورهای برتر جهان با خدمات موسسه مهاجرتی آرال گام بسیار آسان است.

منبع: همگردی

به "دریافت یکی از برترین پاسپورت های جهان با اقامت در کشور زیبای ترکیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دریافت یکی از برترین پاسپورت های جهان با اقامت در کشور زیبای ترکیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید