فرایند اعطای تسهیلات به واحدهای صنعتی استان سمنان سرعت گیرد

به گزارش وبلاگ ماکارون، استاندار سمنان گفت: فرایند اعطای تسهیلات به واحدهای صنعتی و فراوریی استان سمنان باهدف تحقق جهش فراوری و برطرف مسائل زیرساختی از سوی بانک های عامل سرعت گیرد.

فرایند اعطای تسهیلات به واحدهای صنعتی استان سمنان سرعت گیرد

به گزارش خبرگزاری وبلاگ ماکارون از سمنان، علیرضا آشناگر روز سه شنبه در نشست ارتباط تصویری کارگروه تسهیل و برطرف موانع فراوری استان سمنان در سالن کوثر استانداری اضافه کرد: تعدادی از بانک های عامل استان سمنان در اعطای تسهیلات در ماه های گذشته عملکرد رضایت بخشی نداشتند که با تغییر رویه فرایند پرداختی های این بانک ها افزایش یابد.

آشناگر خاطر نشان کرد: به دلیل مسائل اقتصادی و تورم میزان نقدینگی و احتیاج اقتصادی بنگاه های اقتصادی به تسهیلات افزایش یافته است و باید با کوشش مضاعف ، دستگاه های اجرایی در کنار واحدهای فراوریی و صنعتی باشند.

استاندار سمنان ادامه داد: باوجود شیوع کرونا ویروس و مسائل اقتصادی، نباید فرایند ایجاد اشتغال در استان کاهش یابد.

در این نشست 59 مصوبه اعطای تسهیلات در بخش صنعت و کشاورزی استان سمنان بحث و آنالیز شد.

با تایید اعضای کارگروه تسهیل و برطرف موانع فراوری استان سمنان با پرداخت تسهیلات به 21 واحد صنعتی به میزان سه هزار و 100 میلیارد ریال و 38 واحد کشاورزی به ارزش 215 میلیارد ریال در این جلسه موافقت شد.

از ابتدای فروردین 99 تا به امروز به 39 واحد صنعتی و 202 واحد کشاورزی استان سمنان چهار هزار و 435 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "فرایند اعطای تسهیلات به واحدهای صنعتی استان سمنان سرعت گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرایند اعطای تسهیلات به واحدهای صنعتی استان سمنان سرعت گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید