محکومیت 180 هزار دلاری صنعت نفت در فیفا، اسکوچیچ گره گشا می گردد؟

به گزارش وبلاگ ماکارون، دراگان اسکوچیچ این فصل راهنمایی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان را بر عهده داشت اما در میانه رقابت های لیگ برتر، از نفت جدا شد و به عنوان سرمربی، به تیم ملی فوتبال ایران رفت. باشگاه صنعت نفت با استناد به تعهدنامه ای که از اسکوچیچ گرفته بود، از این مربی به فیفا شکایت کرد. به گفته حسن نصراصفهانی رئیس هیات مدیره باشگاه صنعت نفت، این مربی در فیفا محکوم شده و باید مبلغ 140 هزار دلار را به نفتی ها پرداخت کند.

محکومیت 180 هزار دلاری صنعت نفت در فیفا، اسکوچیچ گره گشا می گردد؟

اما این تمام ماجرای باشگاه صنعت نفت در فیفا نیست چرا که این باشگاه سه پرونده باز دیگر در فیفا دارد و در مجموع به پرداخت 180 هزار دلار و محرومیت از سه پنجره جابجایی، محکوم شده است. این محرومیت، از جابجایی زمستانی گذشته شروع شده است و تا زمانی که نفت مطالبات بازیکنان خارجی سابق خود را ندهد، کماکان از جذب نفرات جدید محروم خواهد بود.

آگوستو سزار و جاناتان بالوتلی برزیلی و عزیز سیدیکوف قرقیزستانی سه بازیکنی هستند که جمع شاکیان از صنعت نفت را تشکیل داده اند و جمعاً 180 هزار دلار رای علیه این باشگاه ایرانی گرفته اند.

مورد جالب این شکایت ها به سیدیکوف قرقیزستانی بر می گردد. این بازیکن، 43 هزار دلار از نفت طلب داشته و روی همین طلبش اقدام شکایت کرد. سیدیکوف تا زمانی که در ایران بود، حرفی از شکایت به نفتی ها نزده بود ولی به محض ترک ایران، پرونده ای را علیه تیم آبادانی در فیفا باز کرد.

یکی از نکات عجیب شکایت سیدیکوف، به تاخیر در دریافت 500 دلار از یکی از دریافتی های قراردادش مربوط می گردد. این بازیکن حتی به دلیل دریافت دیرتر از موعد 500 دلارش به فیفا شکایت نموده و رای محکومیت نفت را با 2 دلار بهره بابت تاخیر در دریافت این مبلغ گرفته است!

در هر صورت نفتی ها امیدوار هستند با دریافت غرامت از دراگان اسکوچیچ، پول بخش عمده ای از محکومیتشان در فیفا را فراهم نموده و هرچه سریعتر محرومیت از جابجایی باشگاه را برطرف نمایند.

اسکوچیچ هنوز نسبت به محکومیتش در فیفا واکنشی نشان نداده است ولی باتوجه به تعهدنامه محکم و قابل استنادی که صنعت نفت از این مربی گرفته بود، بعید است به دادگاه حکمیت ورزش شکایت کند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "محکومیت 180 هزار دلاری صنعت نفت در فیفا، اسکوچیچ گره گشا می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محکومیت 180 هزار دلاری صنعت نفت در فیفا، اسکوچیچ گره گشا می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید