شیوع این بیماری همچنان ادامه دارد و منبع آن مشخص نشده است

به گزارش وبلاگ ماکارون و به نقل از سی تی وی نیوز، آژانس بهداشت عمومی کانادا (PHAC)، آژانس بازرسی مواد غذایی کانادا، بهداشت کانادا وادارات بهداشت استانی، اطلاعیه ای درباره شیوع عفونت های سالمونلا در بریتیش کلمبیا، آلبرتا، ساسکاچوان، منیتوبا و انتاریو صادر نموده اند.

شیوع این بیماری همچنان ادامه دارد و منبع آن مشخص نشده است

بر اساس بیانیه آژانس بهداشت که روز آدینه ارسال شد، منبع شیوع این بیماری شناسایی نشده و تحقیقات ادامه دارد.

محققان در حال جمع آوری اطلاعات در خصوص منابع احتمالی و چگونگی وقوع آلودگی هستند.

به نظر می رسد شیوع بیماری ادامه دارد، زیرا مبتلایان همچنان گزارش می شوند، اما در حال حاضر هیچ مدرکی مبنی بر وجود این باکتری در سایر استان ها و منطقه ها اعلام نشده است.

در این بیانیه آمده است که آژانس بهداشت عمومی کانادا، اعلامیه عمومی جهت اطلاع ساکنان بریتیش کلمبیا، آلبرتا، ساسکاچوان و منیتوبا صادر نموده است.

بر اساس گزارشات، تا 10 نوامبر، 46 مورد تایید شده آزمایشگاهی از بیماری سالمونلا آنالیز شده است: 18 مورد در بریتیش کلمبیا، 18 مورد در آلبرتا، سه مورد در ساسکاچوان، شش مورد در منیتوبا و یک مورد در انتاریو.

افراد از اواخر سپتامبر 2021 تا اواسط اکتبر 2021 بیمار شده اند.

سه نفر در بیمارستان بستری شده اند اما هیچ مورد فوتی گزارش نشده است. افرادی که بیمار شده اند بین 9 تا 89 سال سن دارند و بیشتر موارد، 64 درصد، زن بودند.

اگر و زمانی که محصولات غذایی آلوده شناسایی شوند، فراخوان ها در صورت لزوم معرفی خواهند شد.

علائم عفونت سالمونلا معمولاً 6 تا 72 ساعت پس از قرار گرفتن در معرض حیوان آلوده یا محصول آلوده آغاز می گردد و شامل تب، لرز، اسهال، گرفتگی شکم، سردرد، حالت تهوع و استفراغ است.

در افراد سالم، عفونت های سالمونلا اغلب بدون درمان رفع می گردد، اما گاهی اوقات ممکن است آنتی بیوتیک مورد احتیاج باشد. در بعضی موارد، ممکن است شدت بیماری بالا بوده و احتیاج به بستری شدن در بیمارستان باشد.

وبلاگ ماکارون،مرجع اخبار روز سراسرکانادا

منبع: خبرکانادا

به "شیوع این بیماری همچنان ادامه دارد و منبع آن مشخص نشده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیوع این بیماری همچنان ادامه دارد و منبع آن مشخص نشده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید