عرضه Dead Island 2 باز هم عقب افتاد

به گزارش وبلاگ ماکارون، خبر تأخیر بازی جزیره مرده 2 (Dead Island 2) چیز جدیدی نیست. در حقیقت در این مدت این عنوان با تأخیر زیادی روبرو شده است. به همین علت شرکت سازنده نیز از این موضوع آگاه بوده و دیگر کوشش نمی کند آن را پنهان کند. بازی جزیره مرده 2 قرار بود در تاریخ 14 بهمن سال جاری عرضه گردد.

عرضه Dead Island 2 باز هم عقب افتاد

بازی جزیره مرده 2 یکی از عناوین به شدت مورد انتظار است. به علت اینکه شماره 1 آن توانست یک تجربه بسیار خوب را در اختیار کاربران قرار دهد. بازی جزیره مرده در سبک نقش آفرینی، اکشن و دوام آوری است. جزیره مرده 1 در سال 2011 عرضه شد. حال با گذشت بیش از 10 سال ما همچنان شاهد عرضه شماره 2 نیستیم.

بازی جزیره مرده 2 برای مدت زیادی است که در حال ساخت است. مشکل اینجاست که این مدت زیاد باعث شده تا افراد زیادی از عرضه آن ناامید شده و دیگر شوقی برای این بازی نداشته باشند. شرکت سازنده اعلام نمود که بازی جزیره مرده 2 در تاریخ 8 اردیبهشت سال 1402 (28 آوریل سال 2023) عرضه خواهد شد.

تیم سازنده در بیانیه خود نوشته که این تأخیر نسبتاً کم است. این تیم در کوشش است تا جزیره مرده 2 را در برترین حالت خود عرضه کند و به همین علت نمی خواهد این بازی هیچ مسئله ای داشته باشد. در این میان تیم سازنده در ماه آینده یک تریلر نو از بازی منتشر خواهد نمود. این تریلر گیم پلی بازی را به هواداران نشان خواهد داد.

بحث تأخیر بازی جزیره مرده 2 مسئله ای جدی شده است. این بازی بسیار دیرتر از زمان مقرر عرضه شده و این باعث ناامیدی هواداران شده است. افراد زیادی در این مدت منتظر عرضه بازی بودند و شرکت سازنده با علت بهتر کردن بازی عرضه را به تأخیر می اندازد. بحث اصلی اینجاست که باید دید جزیره مرده 2 در هنگام عرضه چگونه عمل خواهد نمود. اگر عملکرد این بازی در زمان عرضه بد باشد، شرکت با مسئله ای جدی روبرو خواهد شد.

جزیره مرده 2 در سال 2014 معرفی گردید. این بازی از زمان معرفی 2 استودیو عوض نموده و همیشه با تأخیر روبرو شده است. سازنده شماره 1 این مجموعه شرکت تکلند (Techland) بود. این شرکت پس از چند سال اعلام نمود که میخواهد روی پروژه دیگر خود یعنی دایینگ لایت (Dying Light) تمرکز نموده و به همین علت ساخت جزیره مرده 2 را رها کرد. از این رو مسئولیت ساخت به عهده شرکت دیگری افتاد. نکته جالب اینجاست که شرکت دوم هم ساخت آن را رها نموده و حال Dambuster در حال ساخت بازی جزیره مرده 2 است. امیدواریم که این شرکت بتواند از پس عرضه این بازی به برترین نحو بر بیاید.

منبع: Gematsu.com

منبع: دیجیکالا مگ

به "عرضه Dead Island 2 باز هم عقب افتاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرضه Dead Island 2 باز هم عقب افتاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید