4 مقصد خاص و آرامش بخش برای سفر نوروزی

به گزارش وبلاگ ماکارون، خبرنگاران: تعطیلات نوروزی فرصت بی نظیری برای ایرانگردی است. یکی از دلایلی که بعضی از سفر نوروزی انصراف داده و میلی به سفر در این ایام ندارند شلوغی است. گرچه تقریبا همه جای ایران در ایام نوروز به نسبت بقیه ایام سال شلوغ هستند اما بعضی استان های کشور حجم کمتری مسافر نوروزی دارند در عین حال مقاصدی بسیار زیبا و ناشناخته هستند.

4 مقصد خاص و آرامش بخش برای سفر نوروزی

شما می توانید برای لذت بردن از بهار به این مقاصد آرام و دوست داشتنی سفر کنید با ما باشید با این مقاصد دلچسب.

مقصدی خرم

خرم آباد مثل اسمش خرم است و دنیایی انرژی مثبت دارد. یکی از زیباترین شهرهای ایران که با طبیعت بکر و زیبایش هوش از سر هر بیننده ای می برد ! این شهر با ارتفاع بسیار زیاد از سطح دریا جاذبه های طبیعی بسیاری مانند آبشار، کوه و چشمه را در خود جای داده است.ضمناً اماکن تاریخی مثل فلک الافلاک دل هر گردشگری را می رباید.

ایلام آرام

آرامش و زیبایی ایلام مثال زدنی است .استان ایلام یکی از استان های کوهستانی و نیمه گرم در قسمت غربی کشور می باشد که زمانی نه چندان دور جایگاه اصلی ییلاق عشایر بوده است، این استان با طبیعت بکر و بی نظیرش می تواند یکی از همان توصیه های سفر نوروزی باشد چرا که هم خلوت تر از باقی شهرهای دیگر است و هم طبیعت زیبایش به تنهایی می تواند انرژی رفته در تمامی سال پرهیاهو را بازگرداند.

چهار محال و بختیاری نهایت زیبایی

چهار محال و بختیاری یعنی سفر به مجذوب کننده ترین و ناشناخته ترین طبیعت شگفت انگیز ایران.استان چهار محال و بختیاری یکی دیگر از استان های کم تردد در ایام تعطیل عید نوروز می باشد که به علت ارتفاع بسیارش بام ایران نیز شناخته شده است.طبیعت سرسبز و آب و هوای عالی و خلوت بودن این استان را به گزینه ایی مناسب برای سفر نوروزی تبدیل نموده است.

جاهای دیدنی چهار محال و بختیاری عبارتند از منطقه کوهرنگ، پارک جنگلی پروز، روزای اسپیدان، آبشار حمید، آیینه خانه مفخم.

خراسان شمالی دیدنی تز از آنچه فکر می کنید

بطورکلی منطقه خراسان از شلوغ ترین مقاصد گردشگری در عید نوروز می باشد اما در این بین خراسان شمالی با جاذبه های متفاوتش می تواند مقصد مجذوب کنندهی برای سفر در تعطیلات نوروز باشد، در میان شهرهای خراسان شمالی بجنورد قلب گردشگری این استان می باشد.

جاهای دیدنی خراسان شمالی شامل روستای رویین، روستای گسک، کرف و قصر قجر می باشد.

منبع: توریسم آنلاین

به "4 مقصد خاص و آرامش بخش برای سفر نوروزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "4 مقصد خاص و آرامش بخش برای سفر نوروزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید