اطلاعاتی از گوشی شیائومی ردمی نوت 12S منتشر شد

به گزارش وبلاگ ماکارون، اینطور که به نظر می رسد، شیائومی می خواهد از یک سری گوشی تازه تحت عنوان ردمی نوت 12S به عنوان میان رده رونمایی کند.

اطلاعاتی از گوشی شیائومی ردمی نوت 12S منتشر شد

با توجه به گزارشی که به تازگی از سوی یکی از افشاگران حوزه فناوری با نام Kacper Skrzypek منتشر شده، ظاهرا شیائومی در حال کار روی یک سری گوشی میان رده از سری ردمی نوت است. این شرکت چینی از سری ردمی نوت 11S رونمایی و آن ها را راهی بازار نموده، سری شیائومی 12S و 12T را هم در سبد محصولات خود دارد و در نتیجه بعدی نیست سری ردمی نوت 12S هم به عنوان جانشین سری 11S راهی بازار گردد.

در حال حاضر اما اطلاعات موثق و محکمی مبنی بر تصمیم قطعی شیائومی برای عرضه این گوشی ها وجود ندارد. فعلا جزئیاتی در رابطه با این گوشی ها منتشر نشده و افشاگر یادشده هم فقط ادعا نموده در رابطه با تصمیم شیائومی در این رابطه خبرهایی را از یک توزیع کننده اروپایی شیائومی شنیده است.

به عبارتی دیگر، به نظر می رسد اگر شیائومی از سری ردمی نوت 12S رونمایی کند باید شاهد عرضه آن به بازار جهانی هم باشید؛ نه اینکه مثل سری شیائومی 12S فقط محدود به بازار چین باشند. طبق گزارشات موجود، شیائومی شاید تصمیم بگیرد این گوشی را اواسط ماه مه سال جاری رسما راهی بازار کند. رونمایی از آن ها هم شاید تقریبا یک هفته زودتر صورت بگیرد.

یک مورد که باعث می گردد به وجود گوشی های سری ردمی نوت 12S تا حدودی باور داشته باشیم، نام رمزهای Ocean و Sea هستند که ظاهرا به سری ردمی نوت 12 ارتباط دارند اما هیچ جای دیگری از آن ها نامی برده نشده است. در نتیجه یا این دو گوشی دو مدل دیگر از سری ردمی نوت 12 با نامی متفاوت هستند و یا اینکه شیائومی میخواهد دو گوشی از سری ردمی نوت 12S را راهی بازار کند.

در صورتی که این دو گوشی راهی بازار شوند، باید از پردازنده مدیاتک به عنوان قلب تپنده بهره ببرند اما اینکه این پردازنده از چه مدل و قدرت پردازشی آن چقدر خواهد بود هنوز تعیین نیست. طبق اطلاعات موجود، به نظر می رسد گوشی های سری شیائومی ردمی نوت 12S باید محصولاتی مالی باشند؛ اگر به خاطر داشته باشید این شرکت چینی سری ردمی نوت 11S را با قیمت پایه 200 یورو در اروپا عرضه کرد و در نتیجه بعید است نسل بعدی خیلی گران تر باشد.

گوشی موبایل شیائومی مدل Poco X4 Pro 5G 2201116PG دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

12,199,000

تومان

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 11 دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 4 گیگابایت

8,720,000

تومان

محبوب ترین گوشی های شیائومی در وبلاگ ماکارون

مشاهده همه

منبع: NotebookCheck

منبع: دیجیکالا مگ

به "اطلاعاتی از گوشی شیائومی ردمی نوت 12S منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاعاتی از گوشی شیائومی ردمی نوت 12S منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید