این دریاچه شما را به سرزمین وایکینگ ها می برد

به گزارش وبلاگ ماکارون، دوست دارید با زیستگاه اولیه وایکینگ ها آشنا شوید؟ خبرنگارانن می خواهد کشتی های وایکینگ ها را از نزدیک ببینید؟

این دریاچه شما را به سرزمین وایکینگ ها می برد

دریاچه ملارن ، دریاچه با 120 کیلومتر طول که زیستگاه باستانی وایکینگ ها را در دل خود جا داده در استکهلم مرکز سوئد واقع شده است. همراه مجله گردشگری وبلاگ ماکارون سفری به این دریاچه اعجاب انگیز داشته باشید.

دریاچه ملارن کجاست؟

دریاچه ملارن یکی از بزرگ ترین دریاچه های آب شیرین استکهلم، مرکز سوئد، است. این دریاچه در قلب شهر استکهلم واقع شده و از مهم ترین جاذبه های گردشگری شهر محسوب می گردد. دریاچه ملارن در ابتدا یکی از راه های حمل ونقل آبی بوده و به عنوان مسیری برای تجارت و ارتباطات میان شهرها و جزایر مختلف استفاده می شده است. اما امروزه به عنوان یک منطقه تفریحی و گردشگری بسیار محبوب شناخته می گردد.

دریاچه ملارن با فضای آبی زیبا، جزایر کوچک و بزرگ و سواحل زیبا، برای جهانگرد ها و بازدیدنمایندگان فرصت های تفریحی و استراحتی فراوانی فراهم می نماید. شما می توانید با قایقرانی در این دریاچه زیبا، تماشا منظره ها طبیعی فوق العاده و تماشای شهر استکهلم از زوایای مختلف لذت ببرید.

بعلاوه، در سواحل دریاچه ملارن می توانید پیاده روی کنید و از طبیعت آرام و دلنشین لذت ببرید. منظره ها زیبا، درختان سرسبز و مسیرهای پیاده روی در اطراف دریاچه شما را به یک تجربه آرامش بخش و دلچسب دعوت می نمایند.

علاوه بر این، دریاچه ملارن در زمستان هم یک مقصد بی نظیر برای طبیعت گردان و علاقه مندان به اسکی و تفریحات زمستانی است. شما می توانید در این منطقه اسکی بروید و از فعالیت های برفی لذت ببرید.

ملارن دریاچه ای با تاریخچه و فرهنگ غنی است که ارتباط نزدیکی با استکهلم دارد. در قدیم، این دریاچه به عنوان محلی برای صید و ماهیگیری مورد استفاده قرار می گرفته است. بعلاوه، بر روی جزیره های دریاچه، قلعه ها و قصرهای باستانی وجود دارد که از جاذبه های تاریخی و فرهنگی استکهلم به شمار می روند.

زیستگاه باستانی بیرکا که مربوط به عصر وایکینگ ها و بخشی از میراث جهانی یونسکو است، در این دریاچه بر روی جزیره ای به نام بیورکو واقع شده است.

یکی از جزیره های مهم در این دریاچه، به جزیره موزه معروفیت دارد. این جزیره شامل مجموعه های موزه ای متنوع است که به تاریخ و فرهنگ سوئد می پردازند. از جمله موزه هایی که در این جزیره قرار دارند، می توان به موزه واسا (کشتی وایکینگ ها)، موزه خانه نوبل و موزه شهر استکهلم اشاره نمود. بازدید از این جزیره و موزه های آن، شما را با تاریخ و فرهنگ این منطقه آشنا می نماید.

با درنظرگرفتن فعالیت های آبی، موقعیت مکانی استراتژیک و طبیعت زیبای آن، دریاچه ملارن یکی از مقاصد محبوب گردشگری در استکهلم است.

پیشنهاد مطالعه : زیباترین اما ترسناک ترین دریاچه ایران را مطالعه کنید.منبع: پیام دلتا

به "این دریاچه شما را به سرزمین وایکینگ ها می برد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این دریاچه شما را به سرزمین وایکینگ ها می برد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید