این 7 ساحل شما را به پرتغال می کشانند!

به گزارش وبلاگ ماکارون، جزایر پرتغال

شکی نیست که پرتغال با سواحل خیال انگیزی که دارد یکی از مجذوب کننده ترین مقاصد گردشگری برای ساحل دوستان است. سواحل ساحلی، صخره های سنگی و چشم اندازهای تماشایی زیادی بین سرزمین اصلی پرتغال و مجمع الجزایر آزور و مادیرا هست که در فصل های بهار و تابستان گردشگران زیادی را به خود می بینند. حتما دلتان می خواهد تا با تعدادی از بهترین سواحل پرتغال آشنا شوید اگر اینطور است در ادامه خبرنگاران را همرhهی کنید.

این 7 ساحل شما را به پرتغال می کشانند!

1- ساحل بنگیل (Praia de Benagil)

منطقه الگاروه پرتغال روستایی به نام بنگیل دارد که به خاطر داشتن یکی از مجذوب کننده ترین غارهای جهان محبوب شده است. نام این غار که درست در کنار آب های لاجوردی قرار گفته Algar de Benagil است و از آنجایی که کف آن با شن های ساحل پوشیده شده خاص و متمایز است برای همین هم همه کسانی که به این غار می فرایند دوربین به دست می شوند و عکس های تماشایی می اندازند. ساحل کنار این غار از محبوب ترین سواحل این ناحیه است و فقط با قایق می توانید خودتان را به آن برسانید. با این حال این ساحل به جز این غار، آرامشی خاص و صخره های پرشیب زیادی هم دارد که بر مجذوب کنندهیت هایش اضافه کرده است.

2- ساحل مارینها (Praia da Marinha)

ساحل مارینها در شهر لاگوآ قرار گرفته و ساحل مجذوب کنندهی شبیه سواحل منطقه الگاروه دارد، ساحلی که با ماسه ها و شن های نرم پوشیده شده و در احاطه صخره های رنگارنگ است. راه دسترسی به این ساحل کمی سخت است؛ اول باید صخره نوردی کنید و بعد با ماشین به اینجا بروید. همین دسترسی سخت باعث شده تا این ساحل علی رغم همه مجذوب کنندهیت هایی که دارد کمی خلوت باشد البته خیلی ها هستند که به خاطر همین آرامشی که این ساحل دارد عاشقش شده اند. این ساحل آب های آرامی دارد و به راحتی می توانید در آن شنا و غواصی کنید پس تجهیزات لازم را با خود داشته باشید.

3- ساحل پرایا دا روچا (Praia da Rocha)

شهر پرتیمانو ساحل معروفی به نام پرایا دا روچا دارد که از آنجایی که در نزدیکی مراکز گردشگری واقع شده است خیلی شلوغ است. این ساحل نه فقط بزرگ و مجذوب کننده است بلکه به هتل ها و رستوران ها هم نزدیک است. خیلی ها این ساحل را یکی از بهترین ریزورت های ساحلی منطقه الگاروه می دانند پس انتظار ساحلی دنج و آرام را نداشته باشید. مطمئنا با این همه تفریحات ساحلی ای که در اینجا هست دلتان نمی آید که یک گوشه بنشینید و فقط امواج را نگاه کنید. تفریحات شاد و متنوع این ساحل آنقدر هیجان انگیز است که احتمالا کل روزتان را در همین ساحل می گذرانید در این صورت برای غذا اصلا نگران نباشید چون رستوران های زیادی در اطرافتان هست که با غذاهای متنوعی که دارند دست شما را برای انتخاب غذاهای خوشمزه باز گذاشته اند.

4- ساحل نازار (Praia da Nazaré)

اگر ماجراجو باشید مطمئنا از این ساحل بیشتر خوشتان می آید چون ساحل نازار بیشتر از همه به موج سواری اش معروف است. این ساحل امواجی بزرگ و فوق العاده دارد در حدی که می توانیم با اطمینان بگوییم که یکی از بزرگ ترین امواج جهان در همین ساحل شکل می گیرد. بهترین زمان برای رفتن به این ساحل بهار و پاییز است در این فصل ها هوا همچنان خوب است و اثری از جمعیت و شلوغی هم نیست. در این ساحل حتی می توانید به تماشای فرهنگ ماهی گیری مردم پرتغال بنشینید و بهترین و خوشمزه ترین غذاهای دریایی را امتحان کنید، غذاهایی که در آن ها از همین ماهی های تازه ای که در این ساحل صید شده اند استفاده می شود.

5- ساحل Zambujeira do Mar

تعدادی از زیباترین سواحل کشور در ناحیه Alentejo واقع شده است سواحل مجذوب کنندهی که خیلی ها را از سراسر کشور و حتی جهان به این ناحیه می کشانند. این ساحل نسبتا خلوت است و مناسب برای موج سواری از طرفی طبیعت زیبایی که ساحل را احاطه کرده به آن زیبایی اسرار آمیزی داده است. تنها زمانی که این روستای خلوت ماهی گیری شلوغ و پرهیاهو می شود ماه مرداد است چون در این زمان اینجا میزبان یکی از بزرگ ترین فستیوال های موسیقی جهان می شود. این ساحل در ماه های دیگر سال جایی عالی برای فرار از شلوغی و لذت بردن از چشم اندازهای ساحل و پارک طبیعی اطراف است.

6- شبه جزیره تروا (Troia Peninsula)

شن های پودری سفید، اقیانوس آبی، پرندگان باشکوه و دولفین هایی که گاه و بیگاه بر روی آب ظاهر می شوند تنها گوشه ای از زیبایی های شبه جزیره تروا هستند. این شبه جیره با 17.7 کیلومتر طول با اینکه در جای نسبتا دورافتاده ای واقع شده است اما چیزی از مجذوب کنندهیت های منطقه الگاروه کم ندارد برای همین هم هست که بهش الگاروه تازه می گویند. اگر تماشای طبیعت های کارت پستالی را دوست دارید با رفتن به این ساحل انگار وارد بهشتی دست نیافتنی شده اید جایی که آرامش آن حتما شما را تحت تاثیر قرار می دهد.

7- ساحل پورتینیو د آرابیدا (Portinho da Arrabida)

شاید قصدتان از رفتن به پرتغال فقط تماشا لیسبون باشد اما در عین حال دوست داشته باشید سری هم به سواحل بزنید در این صورت این ساحل برای شما انتخاب مناسبی است چون تا لیسبون فقط یک ساعت فاصله دارد. در این منطقه می توانید به غیر از ساحل گردی کوهنوردی هم کنید، از کوه هایی که در امتداد ساحل هستند بالا بروید و چشم انداز مجذوب کنندهی از دریا و ساحل را تماشا کنید. این ساحل با شن های سفید و آب های لاجوردی مجذوب کنندهیت های زیادی دارد و در نزدیکی اش هم روستاهای زیادی هست که در آنجا می توانید با فرهنگ و غذاهای سنتی پرتغال آشنا شوید.

منبع: theculturetrip.com

منبع: الی گشت

به "این 7 ساحل شما را به پرتغال می کشانند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این 7 ساحل شما را به پرتغال می کشانند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید