بازار قزوین ساماندهی می گردد

به گزارش وبلاگ ماکارون، رییس اتاق اصناف شهرستان قزوین گفت: ساماندهی بازار قزوین با تشکیل هیات امنا از کسبه و معتمدان آن در دستور کار نهاده شد.

بازار قزوین ساماندهی می گردد

رضا عسگری رییس اتاق اصناف شهرستان قزوین گفت: بازار سنتی قزوین با توجه به سابقه و قدمت خود در مرکز شهر قزوین با مسائل و چالش هایی از قبیل آتش سوزی، برق کشی های فرسوده و موضوعات امداد و نجات روبرو بوده که برطرف مسائل آن، نیازمند هم اندیشی و هم افزایی بهره برداران و ذینفعان آن است.

وی اضافه نمود: تشکیل هیات امنا برای بازار قزوین برای اولین بار صورت می گیرد که با هماهنگی و ابلاغ احکام از سوی فرمانداری شهرستان قزوین انجام خواهد شد.

عسگری بعلاوه با اشاره به موضوع ساماندهی اصناف در بازار و سطح شهرستان قزوین، گفت: در این راستا طرح شناسایی واحد های صنفی فاقد پروانه کسب از هفته دیگر با حضور بازرسان کلیه دستگاه های مرتبط در مرکز استان شروع می گردد.

این مسوول گفت: در حال حاضر 25 هزار واحد صنفی دارای پروانه کسب در سطح شهرستان قزوین فعالیت دارند و با اجرای این طرح پیش بینی می کنیم حدود پنج هزار واحد صنفی دیگر به اصناف شناسنامه دار قزوین اضافه گردد.

وی اضافه نمود: بعد از شناسایی واحد های فاقد پروانه، یک بازه زمانی تعیین برای مراجعه آن ها جهت دریافت مجوز اعلام خواهد شد و در صورت اقدام نکردن، واحد صنفی آن ها با حضور پلیس اداره نظارت بر اماکن عمومی پلمب می گردد.

عسگری با تاکید بر کسب عایدی پایدار برای اتاق اصناف قزوین، گفت: در این راستا با شهرداری قزوین تفاهم نامه ای مبنی بر وصول مطالبات کسب و پیشه، پسماند، نوسازی و زیباسازی از واحد های صنفی منعقد نموده ایم تا به عنوان کارگزار، وصول مطالبات را انجام دهیم که درصدی از آن به اتاق اصناف و 45 اتحادیه زیرمجموعه قزوین می رسد.

وبلاگ ماکارون قزوین قزوین

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "بازار قزوین ساماندهی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازار قزوین ساماندهی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید