بازگشت بازیکن تخصصی پرسپولیس به سکونشینی

به گزارش وبلاگ ماکارون، تنها مدافع چپ تخصصی پرسپولیس در دو بازی قبلی این تیم حتی در فهرست 18 نفره هم نبوده است. محمدمهدی احمدی در دو بازی ابتدای فصل پرسپولیس سکونشین بوده است.

بازگشت بازیکن تخصصی پرسپولیس به سکونشینی

به گزارش وبلاگ ماکارون به نقل از طرفداری، محمدمهدی احمدی تنها مدافع تخصصی پرسپولیس در منطقه چپ خط دفاعی این تیم است و علی نعمتی و وحید امیری هیچکدام بازیکن تخصصی این پست نیستند. اما نمایش پیروز علی نعمتی در دو هفته اخیر باعث شده یحیی گل محمدی هیچ تردیدی در خصوص استفاده از شماره 4 سرخ ها نداشته باشد.

محمدمهدی احمدی فصل قبل نیز پس از آن که متوجه شد در اندیشه های یحیی جایی ندارد به صورت قرضی از پرسپولیس جدا شد و در انتها این فصل با تجاربی که کسب نموده بود به پرسپولیس بازگشت. قرار بر این بود که گل محمدی عملکرد او را در تمرینات پیش فصل را ارزیابی نموده و در خصوص ادامه همکاری یا جدایی دوباره او تصمیم بگیرد و جالب اینجاست عملکرد احمدی در تمرینات پیش فصل به گونه ای بود که هم یحیی رای به ماندن آن داد و هم بسیاری از شاهدین تمرین و حتی هم تیمی های او تاکید داشتند این مدافع چپ پا و ملی پوش این فصل در پرسپولیس درخشش تازه ای خواهد داشت.

اما در عمل اتفاقات دیگری رخ داد. محمدمهدی احمدی در دو هفته ابتدایی لیگ و رویارویی پرسپولیس مقابل آلومینیوم و تراکتور حتی در فهرست 18 نفره و روی نیمکت هم نبود و نامش به عنوان یکی از بازیکنان سکونشین پرسپولیس ثبت شد.

باید منتظر بود و دید چه سرنوشتی در انتظار تنها دفاع چپ تخصصی پرسپولیس خواهد بود. فراموش نکنیم گروهی از کارشناسان تاکید داشتند پرسپولیس به یک دفاع چپ تخصصی دیگر هم احتیاج دارد اما در عمل کاملا تعیین است احمدی حتی روی نیمکت پرسپولیس هم جایی ندارد.

علی نعمتی در دفاع چپ فعلاً خوب کار نموده و طبیعی است یحیی گل محمدی به او اطمینان کند.

منبع: همشهری آنلاین

به "بازگشت بازیکن تخصصی پرسپولیس به سکونشینی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت بازیکن تخصصی پرسپولیس به سکونشینی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید