اخبار و رویدادها

افزایش قیمت تایر استارت خورد ، موافقت ستاد تنظیم بازار با افزایش 20 درصدی قیمت تایر

با توجه به بحث های اخیر پیرامون موافقت وزارت صمت با افزایش قیمت تایر خودروهای سواری، رئیس انجمن تولیدکنندگان لاستیک، در این زمینه روشنگری کرد. او خاطرنشان کرد که در جلسه روز گذشته (شنبه 22 مهرماه)، ستاد تنظیم بازار با افزایش 20 درصدی قیمت تایرها موافقت...

23 مهر 1402

سرمایه گذاری سبز در نظام گردشگری؛ چالش ها و فرصت ها

گردشگری سبز مفهومی محبوب در میان گردشگران، سرمایه گذاران و سایر ذی نفعان بخش گردشگری در کشورهای در حال توسعه و پیشرفته است و با توجه به رواج گردشگری در سطح جهان، به سرعت در حال توسعه است.

15 مهر 1402

8 اپلیکیشن سفر عالی برای ثبت خاطرات ماجراجویی هایتان

اگر عاشق سفر باشید، احتمالا یکی از کارهایی که دوست دارید انجام دهید، ثبت خاطرات سفر، مسیر سفر، تصاویر و یادگاری هایی است که از سفرهای خود دارید. این روزها که برای هر کاری یک اپلیکیشن وجود دارد، از بین اپلیکیشن هایی که فراوری شده، می توانید نمونه هایی...

10 مهر 1402

برنامه فوتوشاپ رایگان برای این کاربران از دسترس خارج شد!

زومیت نوشت: ادوبی هوش مصنوعی را به نسخه وب فتوشاپ اضافه نموده است. هم زمان با این تغییر، پشتیبانی از نسخه وب رایگان به انتها رسید.

6 مهر 1402

چگونه مشکل تاخیر زیرنویس در VLC Media Player را حل کنیم؟

یکی از برنامه های بسیار کاربردی برای گوش دادن به موزیک و یا تماشای فیلم های مختلف VLC Media Player است که بیشتر افراد نیز آن را می شناسند. بعضی از افراد ترجیح می دهند که فیلم های خارجی را به جای دوبله فارسی، با زیرنویس فارسی مشاهده نمایند که خوشبختانه مشاهده...

3 مهر 1402

خبر خوش رئیس جمهور در خاتمه سفر نیویورک چیست؟

مسئولان دولتی اعلام نموده اند که سید ابراهیم رئیسی در سرانجام سفر نیویورک خبر خشنود کننده ای برای مردم ایران خواهد آورد.

30 شهریور 1402

راهنمای خرید بهترین گوشی تا 13 میلیون؛ پوکو X5 پرو یا گلکسی A54

خبرنگاران- مقایسه پوکو X5 پرو و گلکسی A54 به درد کسانی می خورد که در آخرین روز های تابستان امسال با حدود 13 میلیون تومان قصد خرید موبایل دارند.

29 شهریور 1402

کارفرما ها در رزومه ها در پی چه مهارت هایی هستند؟

پاسخ: دوست عزیز، بخش مهارت ها در رزومه به کارفرما ها نشان می دهد که تو توانایی های لازم برای موفقیت در شغل مربوطه را داری یا خیر. معمولا کارفرما ها به این بخش توجه ویژه ای دارند.

29 شهریور 1402

کاروانسرای ینگی امام البرز به ثبت جهانی رسید

ایسنا/ براساس آخرین خبر و گزارش های منتشر شده، کاروانسرای ینگی امام البرز به ثبت جهانی رسید.

29 شهریور 1402

اطلاعات مهم درباره اتاق های النصر در هتل اسپیناس ؛ رونالدو در سوئیت 90 میلیون تومانی؟ ، بخش هایی از هتل تخریب شد

مدیر هتل محل اقامت رونالدو از تخریب بخش هایی از این هتل در پی ازدحام طرفداران این بازیکن اطلاع داد و اقامت رونالدو در سوئیت لاکچری 90 میلیون تومانی را رد کرد.

28 شهریور 1402

تریلر داستانی بازی Avatar: Frontiers of Pandora منتشر شد

شرکت یوبیسافت (Ubisoft) چند سال پیش بازی آواتار: مرزهای پندورا (Avatar: Frontiers of Pandora) را معرفی کرد. در این مدت نیز ما شاهد انتشار اطلاعات زیادی از آن بودیم و حال نوبت به موارد جدیدی رسیده است. بازی مرزهای پندورا انتهای پاییز سال جاری در دسترس هواداران قرار خواهد...

27 شهریور 1402

شعر عصر ما اسطوره محور و آلترناتیو نیست

سرویس ادبیات خبرنگاران؛ شعر در ایران، ریشه هایی به عمق تاریخ دارد و فراز و نشیب های متعددی را به خود دیده است، اما در عصر حاضر تحولات شعر و پذیرفتن مؤلفه های مدرن، دنیا شعر فارسی را با دگرگونی های ظاهری و باطنی کم سابقه ای روبه رو کرد.

26 شهریور 1402

تعدادی سنجاق مفرغی جالب در موزه گوهر و آرایه های تاریخی وجود دارند

خبرگزاری مهر/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، تعدادی سنجاق مفرغی جالب در موزه گوهر و آرایه های تاریخی وجود دارند.

20 شهریور 1402

10 انیمه سریالی تماشایی برای طرفداران آثار میازاکی

ساخته های هایائو میازاکی در طول سال های اخیر تاثیر زیادی بر مخاطبان داشته است. فیلم هایی مانند سرویس تحویل کی کی (Kikis Delivery Service)، شهر اشباح (Spirited Away)، قلعه متحرک هاول (Howls Moving Castle)، پرنسس مونونوکه (Princess Mononoke)، نائوشکا از دره باد (Nausicaä of the Valley of the Wind)، و همسایه...

19 شهریور 1402

منتظر آیفون 15 اولترا نباشید

دیجیاتو نوشت: درحالی که شایعات زیادی به آیفون 15 اولترا اشاره نموده اند، خبرنگار بلومبرگ معتقد است که اپل سال جاری هم از پسوند پرو مکس به جای اولترا استفاده می نماید.

18 شهریور 1402

آکادمی برق ساختمان در کرج

از ملزومات سازه ها و بناهای امروزی، به کارگیری انرژی برق در قسمت های مختلف یک ساختمان است. صنعت برق ساختمان در عصر تازه دامنه گسترده ای پیدا نموده است و افراد در بخش های مختلف آن در حال تحصیل و کار هستند.

16 شهریور 1402

ماجرای حمله فرا زمینی ها به یک روستا چه بود؟

چندی پیش کنفرانسی عجیب درباره بشقاب پرنده ها و حضور بیگانگان در آمریکا برگزار گردید که در آن محققان مدعی شدند، بیگانگانی روی زمین و در کنار ما انسان ها زندگی می نمایند. به نظر می رسد چند تا از این بیگانگان راه خود را به روستایی در کشور پرو باز نموده اند!

14 شهریور 1402

ارتش تایید کرد ؛ ورود جنگنده یاک 130 به ناوگان نیروی هوایی

ارتش جمهوری اسلامی ایران ورود جنگنده یاک 130 به نیروهوایی را تایید کرد.

12 شهریور 1402

وزیر صمت: خبرهای خوب از صنعت خودرو در راه است ، باید به سمت قیمت های جهانی حرکت کنیم

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در صنعت خودرو با تعمیق ساخت داخل و تمرکز بر کیفیت باید به سمت قیمت های جهانی حرکت کنیم.

11 شهریور 1402

جنگلی ترین خانۀ جهان؛ راهرو هایی که از بین درختان می گذرند

اگر یک خانۀ حقیقتا جنگلی خانه ای باشد که قدم زدن در آن احساس قدم زدن در دل جنگل و زیر سایۀ درختان را به آدم بدهد، این دقیقا همان چیزی است که گروه معماری فرانکی پاپاس، با عنوان خانه طاق بزرگ در حفاظتگاه طبیعی بوشوِلد در شمال آفریقای جنوبی ساخته است.

8 شهریور 1402
تعداد: (1341)