اخبار صنعت

افزایش قیمت تایر استارت خورد ، موافقت ستاد تنظیم بازار با افزایش 20 درصدی قیمت تایر

با توجه به بحث های اخیر پیرامون موافقت وزارت صمت با افزایش قیمت تایر خودروهای سواری، رئیس انجمن تولیدکنندگان لاستیک، در این زمینه روشنگری کرد. او خاطرنشان کرد که در جلسه روز گذشته (شنبه 22 مهرماه)، ستاد تنظیم بازار با افزایش 20 درصدی قیمت تایرها موافقت...

23 مهر 1402

سرمایه گذاری سبز در نظام گردشگری؛ چالش ها و فرصت ها

گردشگری سبز مفهومی محبوب در میان گردشگران، سرمایه گذاران و سایر ذی نفعان بخش گردشگری در کشورهای در حال توسعه و پیشرفته است و با توجه به رواج گردشگری در سطح جهان، به سرعت در حال توسعه است.

15 مهر 1402

کارفرما ها در رزومه ها در پی چه مهارت هایی هستند؟

پاسخ: دوست عزیز، بخش مهارت ها در رزومه به کارفرما ها نشان می دهد که تو توانایی های لازم برای موفقیت در شغل مربوطه را داری یا خیر. معمولا کارفرما ها به این بخش توجه ویژه ای دارند.

29 شهریور 1402

آکادمی برق ساختمان در کرج

از ملزومات سازه ها و بناهای امروزی، به کارگیری انرژی برق در قسمت های مختلف یک ساختمان است. صنعت برق ساختمان در عصر تازه دامنه گسترده ای پیدا نموده است و افراد در بخش های مختلف آن در حال تحصیل و کار هستند.

16 شهریور 1402

ماجرای حمله فرا زمینی ها به یک روستا چه بود؟

چندی پیش کنفرانسی عجیب درباره بشقاب پرنده ها و حضور بیگانگان در آمریکا برگزار گردید که در آن محققان مدعی شدند، بیگانگانی روی زمین و در کنار ما انسان ها زندگی می نمایند. به نظر می رسد چند تا از این بیگانگان راه خود را به روستایی در کشور پرو باز نموده اند!

14 شهریور 1402

وزیر صمت: خبرهای خوب از صنعت خودرو در راه است ، باید به سمت قیمت های جهانی حرکت کنیم

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در صنعت خودرو با تعمیق ساخت داخل و تمرکز بر کیفیت باید به سمت قیمت های جهانی حرکت کنیم.

11 شهریور 1402

جنگلی ترین خانۀ جهان؛ راهرو هایی که از بین درختان می گذرند

اگر یک خانۀ حقیقتا جنگلی خانه ای باشد که قدم زدن در آن احساس قدم زدن در دل جنگل و زیر سایۀ درختان را به آدم بدهد، این دقیقا همان چیزی است که گروه معماری فرانکی پاپاس، با عنوان خانه طاق بزرگ در حفاظتگاه طبیعی بوشوِلد در شمال آفریقای جنوبی ساخته است.

8 شهریور 1402

روسیه مقصر کاهش آب خزر است؟ ، شرایط رودخانه ولگا به عنوان تامین کننده 80 درصد آب خزر

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: کشورهای حاشیه خزر در روال عادی آبخیزداری بهره برداری خود را انجام می دهند اما تغییرات اقلیم، کاهش ورودی های حوضه آبخیز و افزایش تبخیر باعث شده است دریای خزر در شرایط کاهش تراز بستر به سر ببرد.

7 شهریور 1402

14 وسیله که در خانه های ارگانیک پیدا می شوند

سلامت و دکور منزل ارتباط تنگاتنگی با هم دارند. در این مطلب به آنالیز وسایل ضروری منزل در خانه های ارگانیک که فضای زندگی را پر می نمایند و در عین حال مزایای جدی ای برای سلامتی دارند می پردازیم.

3 شهریور 1402

کشف عجیبی که دانش کنونی ما را به چالش می کشد ، وجود رادیو اکتیو در جو زحل

طوفان های بزرگ ردپایی از رادیواکتیو در زحل بر جای می گذارند که کشف علت آن دانشمندان را به تکاپو واداشته است.

25 مرداد 1402

هشدار طوفان به 5 استان ؛ از سیل و صاعقه تا گرد و خاک

سازمان هواشناسی درخصوص احتمال وقوع سیل و صاعقه و طوفان گرد و خاک برای بخش هایی از کشور هشدار زردرنگ صادر کرد.

19 مرداد 1402

خط آتش استقلال با این 2 بازیکن کامل می گردد ، 2 خارجی تازه در راه تهران

پیگیری ها نشان می دهد به احتمال فراوان طی روزهای به جای مانده و تا قبل از مسابقه با صنعت نفت آبادان دو بازیکن اروپایی دیگر برای پیوستن به جمع آبی پوشان در تهران حاضر خواهند شد.

15 مرداد 1402

قلمی ها زیر پوست مینودشت!

روستای قلمی در6 کیلومتری شهر مینودشت واقع شده و فاصله این روستا از جاده اصلی مینودشت- آزادشهر 600 متر می باشد.

4 مرداد 1402

حقایق جالب درباره جعبه سیاه هواپیما

وقتی مردم بلیط هواپیما خریداری می نمایند و وارد کابین مسافری می شوند، به هیچ عنوان به دستگاهی به نام جعبه سیاه فکر نمی نمایند. این جعبه از بخش های مهم هر هواپیمایی است و وقتی سانحه ای رخ می دهد، یکی از اولین اقدامات کشورها جست وجو برای یافتن آن است. بیشتر...

29 تیر 1402

کشف جالب لانه 60 میلیون ساله با تخم های دایناسور

لانه دایناسوری پر از تخم های 60 میلیون ساله در برزیل کشف شد. این تخم های فسیل شده اگر زیر خاک دفن نشده بودند، تبدیل به گوشتخوارانی وحشی می شدند.

22 تیر 1402

وزیر ارتباطات:سرعت اینترنت موبایل دو برابر شده است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: سایت اسپیدتست سایتی است که هرماه سرعت اینترنت موبایل و ثابت همه کشور ها را اعلام می نماید و از ابتدای دولت تا به امروز سرعت اینترنت موبایل تقریبا دو برابر شده است.

5 تیر 1402

تصاویر ، لوتوس الیز آینده در 6 دقیقه شارژ می شود ، نگاهی مدرن به خودرویی قدیمی

زمان شارژ خودروهای برقی همواره یکی از مهترین چالش های خودروسازان بوده، اما کانسپت دوباره بازسازی شده لوتوس الیز برقی نوید خودرویی را می دهد که تنها در 6 دقیقه شارژ خواهد شد. برد الیز تازه 250 کیلومتر است.

3 تیر 1402

خرید مواد شیمیایی و آزمایشگاهی را فقط در اوشیم جستجو کنید

امروزه خرید مواد شیمیایی، به یکی از دغدغه های پژوهشگران، صنعت گران، آزمایشگران و بسیاری از قشرهای مختلف جامعه که با مواد شیمیایی سر و کار دارند، شده است. کیفیت مطلوب ، دسترسی آسان، قیمت مناسب ،ارسال به موقع و... از ویژگی هایی است که مصرف کنندگان مواد شیمیایی...

1 تیر 1402

وقوع 13 حادثه آتش سوزی در اهواز به دلیل گرمای شدید، آتس سوزی 20 منزل مسکونی در نیوساید

آتش سوزی در منطقه نیوساید اهواز در پی گرمای شدید هوا، هرس نشدن علفزار و جمع آوری نکردن درختان خشک بوده که وزش باد شدید کار را سنگین کرد و اتصال برق نیز عامل توسعه این حادثه شده است.

27 خرداد 1402

چه بلایی سر مثلث برمودا آمده؟ ، سکوت باورنکردنی عجیب ترین نقطه دنیا

گجت نیوز نوشت: در یک دوره خاص همه از مثلث برمودا و اتفاقات عجیبی که آنجا رخ می داد، صحبت می کردند. افرادی که به منطقه مثلث برمودا می رفتند، دیگر هرگز پیدا نمی شدند. اما چرا دیگر خبری از فعالیت در این منطقه نیست و مثلث برمودا ساکت است؟

25 خرداد 1402
تعداد: (273)