برنامه ریزی هوشمند سفر؛ یکی از خدمات توسعه ارتباطات نوین افزار

به گزارش وبلاگ ماکارون، مدیرعامل هلدینگ توسعه ارتباطات نوین افزار سما کیش درباره خدمات این مجموعه گفت: برنامه ریزی هوشمند سفر یکی از اقداماتی است که این هلدینگ از طریق اپلیکیشن های مختلف به کاربران ارائه می کند.

برنامه ریزی هوشمند سفر؛ یکی از خدمات توسعه ارتباطات نوین افزار

بابک شاینده در ادامه افزود: این مجموعه که سابقه طولانی در حوزه آی تی گردشگری دارد برای فعالان حوزه های گردشگری از جمله تورگردانان صنعت بوم گردی و بک پکرها شرایطی ایجاد می کند که به معرفی خدمات خود برای علاقه مندان این صنعت بپردازند.

مدیرعامل هلدینگ توسعه ارتباطات نوین افزار سما کیش افزود: سایت سفرزون که محصول یک پروژه به نام سماع است، به فعالان گردشگری کمک می کند از تجربیات یکدیگر استفاده کنند.

شاینده همچنین گفت: سفرزون این قابلیت را دارد که علاوه بر خدمات فروش بلیط، به گردشگران راهنمایی هایی درباره سفرهای ارزان قیمت و بوم گردی نیز می دهد.

وی درباره اینکه برنامه های مجموعه توسعه توسعه ارتباطات نوین افزار سما کیش چه کمکی به صنعت توریسم داخلی داشته است،

بیان نمود: فعالان حوزه های مشابه با صنعت گردشگری نیز علاقه مند به همکاری با مجموعه ما شوند.

شاینده با اشاره به جذب گردشگر در ایران و برنامه های تبلیغاتی که د راین حوزه اجرا شده است،گفت: در کشورهای کانادا، استرالیا و برخی از کشورهای اروپایی با فعالان صنعت گردشگری مذاکراتی اجرا شده است و همکاری خوبی برای آن پیش بینی می شود.

وی در خاتمه درباره حضور در نمایشگاه ها و رویدادهای فرهنگی و تشویق مردم به سفر بیان نمود: موضوع اطلاع رسانی در برگزاری نمایشگاه ها موضوع مهمی است که باید به صورت تخصصی انجام شود.

منبع: همگردی

به "برنامه ریزی هوشمند سفر؛ یکی از خدمات توسعه ارتباطات نوین افزار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه ریزی هوشمند سفر؛ یکی از خدمات توسعه ارتباطات نوین افزار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید