بهترین فروشنده مرکب معرفی 10 تولیدکننده برتر مرکب چاپ ایران

به گزارش وبلاگ ماکارون، بهترین فروشنده و تولید کننده مرکب ایران را میتوان فروشگاهی نامید که با بهترین قیمت ، بیشترین کیفیت مرکب را به مشتریان عرضه میکند. محاسبه قیمت نهایی مرکب به عوامل مختلفی بستگی دارد که از جمله آنها میتوان به قیمت مواد اولیه که در تولید مرکب مورد استفاده قرار میگیرد و کیفیت موادی که در ساخت مرکب به کار می رود، اشاره کرد.

بهترین فروشنده مرکب معرفی 10 تولیدکننده برتر مرکب چاپ ایران

ما در این مقاله قصد داریم شما را با 10 شرکت تولید کننده مرکب در ایران در سال 98 و 99 آشنا کنیم. لازم به ذکر است قبل از خرید مرکب حتما تحقیقات لازم برای خرید از این شرکت ها را انجام داده تا از خرید خود مطمئن شوید.

1. ایران شرکا

ایران شرکا تولید کننده مرکب چاپ و تنها صادر کننده مرکب در ایران

خیابان ولیعصر، بالاتر از میدان ونک، خیابان نگار ، شماره 47

تلفن : 88771776

2. گروه بازرگانی سپکا

نماینده انحصاری:

  • مرکب های کویوتو/یوپکس/آکوا/پلاس کلینتک/ویپی/
  • لاستیک سیلندر سانرایس
  • زینک ترمال آمازون
  • عرضه رنگ های فلورسنت و پنتون
  • سلفون حرارتی مات و براق

دفتر مرکزی: خیابان انقلاب/روبروی لاله زار/ بن بست شکوه/ پلاک 10/ طبقه اول غربی

تلفن : 8820461 | 88314973

3. سان کالر (خورشید رنگ پارس)

شرکت خورشید رنگ پارس (سان کالر) با بیش از سالها تجربه ، پیشرو در زمینه تهیه و توزیع مرکب های چاپ در ایران است . این مجموعه از سال 1997 میلادی نمایندگی انحصاری بزرگترین کمپانی های مرکب های چاپ را از آن خود کرد .

شرکت سان کالر مرکب های پایه آب ، پایه حلال ، کلدست ، هیتست ، افست و شیتفد و … را برای بزرگترین کارخانجات تولیدی سراسر کشور تامین میکند . تمامی محصولات شرکت سان کالر دارای استانداردهای بین المللی کیفیت ISO 9001 ، استاندارد زیست محیطی ISO14001 و استاندارد ایمنی و بهداشت OHSAS 18001 می باشند .

شرکت سان کالر با داشتن سالها تجربه و درک عمیقی از صنعت روبه رشد چاپ و بسته بندی در بازار ایران نه تنها بهترین محصولات و خدمات را برای مشتریان تهیه میکند ، بلکه میتواند سمینارها و برنامه های آموزشی را توسط متخصص و مجرب ترین کارشناسان خارجی و داخلی برای بدست آوردن درک بهتری از چگونگی استفاده از محصولات این شرکت برای دستیابی به بهترین نتیجه ممکن ، برگزار کند .

ما به مشتریان خود این اطمینان را می دهیم که با انتخاب شرکت سان کالر به عنوان تامین کننده نیازهای خود ، همکار قابل اعتمادی را برگزیده اند که همیشه در جهت تامین بهترین محصولات با مناسبترین قیمت ، بهترین خدمات و حرفه ای ترین راهکار های ممکن ، آنها را در رسیدن به نتایج دلخواه کمک می کند . ما مشتاقانه در انتظار همکاری بلند مدت با مشتریان جدید در جهت توسعه و به اشتراک گذاشتن تجربیات خود با آنها می باشیم .

امید است با کمک شما بتوانیم گامی هر چند کوچک در جهت بهبود کیفیت محصولات مشتریان و همکاران محترم خود برداریم و همکاری خود را در راستای اعتلای این صنعت گسترش دهیم …

  • نماینده انحصاری کمپانی فیلینت گروپ و سان کمیکال بزرگترین تولید کنندگان مرکب در دنیا
  • مرکب های : کارتن ، تیشو ، لیبل (PE , Pvc) کاغذهای کوت شده افست ، هیت ست ، کلدست، سولونت، دستگاه های اینکه میکر ایتالیا و جی اس ای هلند در ایران

تهران ، خیابان میرداماد ، میدان مادر ، برج بیژن ، طبقه 12، واحد 2

22257371 | 22258886

4. شرکت بازرگانی دنیای تجارت ارم

  • نماینده انحصاری مرکب کارگران ایتالیا
  • مرکب های چهار رنگ افست ساخت ایتالیا
  • مرکب طلایی مرکب نقره ای و مرکب چهار رنگ یووی

تلفن فروش: 5-77625950

www.colorgraf.ir

منبع: مجله چاپخونه

به "بهترین فروشنده مرکب معرفی 10 تولیدکننده برتر مرکب چاپ ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین فروشنده مرکب معرفی 10 تولیدکننده برتر مرکب چاپ ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید