برترین گجت های هوشمند 2022 را بشناسید

به گزارش وبلاگ ماکارون، در عصر دیجیتال، گجت های بسیار زیادی وجود دارد که رفاه را برای افراد به ارمغان می آورند. برترین گجت های 2022 را می شناسید؟

برترین گجت های هوشمند 2022 را بشناسید

برترین گجت های 2022 شامل موارد بسیار متنوعی می شوند که سال جاری در نمایشگاه CES معرفی شدند. باوجود این که قرار بود این نمایشگاه به صورت آنلاین برگزار گردد، محصولات بسیار زیادی را به افراد معرفی کردند. اگر شما هم تمایل دارید که در این حوزه اطلاعاتی کسب کنید، ما را تا پایان همراهی نمایید. ما در این مطلب از وبلاگ ماکارون، بعضی از محبوب ترین و برترین گجت های هوشمند موجود در سال 2022 را به شما معرفی خواهیم کرد.

تلویزیون Sky Glass

تلویزیون Sky Glass یکی دیگر از برترین گجت های هوشمند در سال 2022 محسوب می گردد که بدون احتیاج به دیش هوایی کار می نماید. این دستگاه دارای کیفیت 4K بوده و سیستم بسیار جذابی دارد. بسیاری از افراد اعتقاد دارند که این دستگاه به علت قابلیت های فراوان، با سایر گجت های سال جاری فرق دارد. این دستگاه در سه سایز و پنج رنگ مختلف در بازار عرضه می گردد و شما می توانید آن را به صورت ماهانه 24 یا 48 ماهه بخرید.

هدفون Bang & Olufsen Beoplay Portal

اگر یک گیمر هستید و هدفونی می خواهید که صدای بازی ها را به برترین شکل به شما ارائه دهد، هدفون Bang & Olufsen Beoplay Portal یکی از برترین گجت های پوشیدنی 2022 به شمار می رود. این دستگاه قابلیت های منحصربه فردی در اختیار شما قرار می دهد. این هدفون با ویژگی های فنی فوق العاده، باکیفیت ترین صداها را فراوری می نماید و شما می توانید تجربه متفاوت و نوی از بازی های ویدئویی داشته باشید.

پخش نماینده TEAC TN-280BT-A3 Turntable

پخش نماینده TEAC TN-280BT-A3 Turntable یکی دیگر از گجت های موجود در سال 2022 به شمار می رود که هواداران منحصر به فرد خود را دارد. شاید بسیاری از افراد گمان نمایند که داشتن این پخش نماینده ها، نوعی پسرفت محسوب می گردد. این در حالی است که این دستگاه های کلاسیک هم جنبه تزیینی داشته و هم کاربردهای جذابی در اختیار شما قرار می دهند.

گفتنی است که این دستگاه گردان دارای دو سرعت بوده و بعلاوه شما می توانید با استفاده از بلوتوث گوشی نیز به آن متصل شوید. این بدان معنی است که احتیاجی به سیم کشی نخواهید داشت. به بیانی دیگر، این دستگاه تلفیقی از دنیای مدرن و کلاسیک است.

دستگاه یاری خواب Dodow

آیا خوابیدن برای شما سخت است؟ آیا حتی باوجود حجم زیادی از کار و خستگی، هنوز هم نمی توانید به خوبی بخوابید؟ شاید برای شما جالب باشد که بدانید این مشکل افراد بسیار زیادی در سراسر دنیا است و این افراد نمی توانند مغز خود را خاموش نموده و بخواند. برای برطرف این مشکل، دستگاه یاری خواب Dodow به یاری شما آمده است. البته روش های زیادی برای تمرکز کردن در هنگام شب وجود دارد که به خواب شما یاری می نماید. بااین حال، این دستگاه ساده ترین و مؤثرترین شیوه به نظر می رسد.

نحوه عملکرد این دستگاه بدین گونه است که یک نور آبی با سرعت یکنواخت به سقف اتاق شما می تاباند و شما باید آن را با نحوه نفس کشیدن خود مطابقت دهید. هنگامی که نور پخش می گردد، نفس خود را به داخل و وقتی که نور از بین می رود، نفس خود را بیرون دهید.

پارچه آب هوشمند LARQ

پارچ آب هوشمند LARQ یکی دیگر از برترین گجت های 2022 محسوب می گردد که قابلیت خارق العاده ای در اختیار شما قرار می دهد. شاید برای شما جالب باشد که بدانید یک پارچ بتواند به طور اتوماتیک، آب را تصفیه کند. این موضوع نشان از پیشرفت فوق العاده فناوری می دهد.

با استفاده از این دستگاه، شما می توانید آب لوله کشی را از انواع باکتری ها و مواد شیمیایی مضر پاک نمایید. عملکرد این دستگاه بی نظیر است و می تواند این مواد مضر را تا حد 99.8 درصد از بین ببرد. تمام این کارها در کمتر از مدت زمان 20 ثانیه انجام می گردد.

شارژر سریع Tekzone Tiger

شارژر سریع Tekzone Tiger یکی دیگر از برترین گجت های موبایلی نو به شمار می رود که شما می توانید به راحتی از آن بهره ببرید. اگر در پی یک شارژر ارزان با کارایی بالا هستید، این گزینه برای شما کاملا مناسب است. همان طور که از نام آن تعیین است، هنگامی که شما لپ تاپ یا تلفن همراه خود را به این شارژر 30 واتی متصل کردید، می توانید در کمترین زمان را شارژ کنید. تنها چیزی که در این مورداحتیاج دارید، یک کابل USB-C است که کارایی آن را به حداکثر برساند.

هدفون بلوتوثی Bose Quietcomfort

یکی دیگر از برترین گجت های پوشیدنی 2022 که جذابیت زیادی برای کاربران دارد، هدفون بلوتوثی Bose Quietcomfort است. یکی از مهم ترین مواردی که باعث شده این دستگاه در فهرست برترین گجت های 2022 قرار بگیرد و آن را از سایر محصولات متمایز کند، قابلیتی است که نویزهای اطراف را از بین می برد. این امر موجب می گردد که کیفیت صدا تا حد قابل توجهی افزایش پیدا کند. باتوجه به قابلیت های ذکر شده، هدفون Bose Quietcomfort گزینه بسیار خوبی برای انواع کاربران به نظر می رسد.

پیشنهاد مطالعه: مطلب آزمایش قطار مغناطیسی معلق در چین را بخوانید.

منبع: پیام دلتا

به "برترین گجت های هوشمند 2022 را بشناسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین گجت های هوشمند 2022 را بشناسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید