بیا وانمود کنیم هیچ اتفاقی نیفتاده است با صدای خانم بازیگر شنیدنی شد

به گزارش وبلاگ ماکارون، نسخه صوتی کتاب طنز بیا وانمود کنیم هیچ اتفاقی نیفتاده است نوشته جنی لارسون با صدای لیلا برخورداری منتشر شد.

بیا وانمود کنیم هیچ اتفاقی نیفتاده است با صدای خانم بازیگر شنیدنی شد

به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی وبلاگ ماکارون، نسخه صوتی کتاب طنز بیا وانمود کنیم هیچ اتفاقی نیفتاده است نوشته جنی لارسون و ترجمه سامان شهرکی، با صدای لیلا برخورداری منتشر شد.

بیا وانمود کنیم هیچ اتفاقی نیفتاده است که از طریق انتشارات خزه در ایران منتشر شده است، خاطرات نسبتاً حقیقی جنی لاوسون نویسنده این کتاب است که به خوبی مخاطب را لحظاتی در قصه زندگی پرفراز و نشیب و گاه دردناک خود شریک می کند.

بیشتربخوانید

همسر و دختر لاوسون به او کمک می کنند تا کشف شگفت انگیزی را رقم بزند؛ وحشتناک ترین موقعیت های انسانی همان لحظاتی هستند که ما می خواهیم وانمود کنیم هرگز اتفاقی نیفتاده است. همان لحظاتی که باعث می شوند ما افرادی باشیم یا لااقل وانمود کنیم که به فرد دیگری جز خودمان تبدیل شده ایم.

جنی لاوسون در این کتاب با شوخ طبعی و نگرش هیستریکش نسبت به زندگی سعی کرده مشکلاتش را به خنده دارترین شکل ممکن بیان کند و نشان دهد که جرأت آن را دارد تا از تمام مسائل غیرعادی زندگی اش صحبت کند و از لحظاتی بگوید که برای مخاطبان میخکوب کننده و شگفت انگیز خواهد بود. این ویژگی ها جوایز و افتخارات بسکمک را برای این کتاب به ارمغان آورده و مورد تقدیر بسکمک قرار گرفته است.

بخشی از کتاب:

این کتاب داستان حقیقی من و مبارزه ام با سرطان خون است. در (خطر لو رفتن داستان) آخر هم می میرم. پس می شود فقط با دیدن همین جمله، وانمود کنید کل کتاب را خوانده اید. اما شرمنده. کلمه ای مخفی در این کتاب ذکر شده است که اگر کل متن را نخوانید، نمی توانید پیدایش کنید. آن وقت دوستان کتابخوان دیگرتان می فهمند که با دیدن این پاراگراف، زرنگ بازی درآورده اید و ننگ بر شما! حالا که این طور است، باشد. کلمه مخفی چیزی نیست به جز: غذای سگ. انتها.

هنوز هستید؟ چه خوب. چون که کلمه مخفی، غذای سگ نیست و من اصلاً درست نمی دانم سرطان خون چه کوفتی است. این فقط یک آزمون ویژه است تا تعیین شود چه کسانی واقعاً کتاب را خوانده اند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "بیا وانمود کنیم هیچ اتفاقی نیفتاده است با صدای خانم بازیگر شنیدنی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیا وانمود کنیم هیچ اتفاقی نیفتاده است با صدای خانم بازیگر شنیدنی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید