جذب 750 نیرو طی یکسال در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج

به گزارش وبلاگ ماکارون، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: جذب 750 نفر طی یکسال اخیر از راه های مختلف قانونی در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج محقق شد.

جذب 750 نیرو طی یکسال در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج

جلال پوران فرد ظهر روز چهارشنبه 27 اسفندماه در جمع وبلاگ ماکارون، اضافه کرد: 406 نفر به شکل جذب نیروی پیمانی در دانشگاه علوم پزشکی نیز اخیراً محقق شد.

وی شرح داد: چارت بیمارستان های ما نیز به روز شده و در بیمارستان های مختلف هدفگذاری ها ارتقای چارت سازمانی اجرایی شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اظهار کرد: با تلاش و همکاری دوستان و همکاران دانشگاه در معاونت توسعه در شرایط خوبی قرار گرفته ایم.

پوران فرد تاکید کرد: فرایند توسعه دانشگاه در سال های اخیر چنین بوده که از شرایط بهداری قدیم به تیپ ب رسیده است تراز منفی دانشگاه بالای 150 میلیارد تومان بود بدهی و مطالبات را که جمع می زدیم چنین رقمی به دست می آمد از روز اول کار با بحران بیمارستان شهید جلیل و نیروها دست و پنجه نرم کردیم الان با افتخار می گوییم تراز مالی دانشگاه به منفی 30 میلیارد تومان رسیده که جای خوشحالی و افتخار است که از دکتر تقوی نژاد در وزارت قدردانی می کنیم.

وی بیان نمود: در توزیع اعتبارات در یک سال اخیر 300 میلیارد تومان اعتبار داشته ایم که عمده در زمینه کارانه بود هنگامی که تحویل گرفتیم 22 ماه معوقه کارانه داشتیم الان تنها 5 ماه عقب افتادگی کارانه داریم که از بسیاری دانشگاه های دیگر کشور جلوتر هستیم در بحث بهداشت هم تلاش های دکتر بانشی و همکاران مثال زدنی بود وقتی تحویل گرفتند 8 ماه عقب افتادگی پزشک خانواده داشتیم اما امروز در بحث مالی به روز و حتی جلوتر هستیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ادامه داد: در بحث منابع انسانی در یک سال اخیر 750 نیرو در زمینه های مختلف شرکتی و قراردادی و استخدامی داشتیم که در تاریخ علوم پزشکی بی سابقه بوده است.

پوران فرد شرح داد: در چارت تشکیلاتی خیلی از بیمارستان های ما هنوز چارت تشکیلاتی نداشتند با همکاری معاونین این استارت زده شد و امروز این افتخار است که چارت دانشکده های ما به روز شده است برای بیمارستان جلیل چارت نداشتیم و چارت ما برای 120 نیرو بود برای همه استان همین گونه شده است.

وی اظهار کرد: مراکز بهداشتی داشتیم که هیچ گونه چارت سازمانی نداشتند و چارت هیئت علمی نیز افزایش پیدا کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تاکید کرد: در پروژه های عمرانی که شاخص عملکرد ماست در یک سال اخیر بالغ بر 40 پروژه را یا افتتاح کردیم یا در شرف افتتاح است که گل سرسبد آن کلینیک مفتح یاسوج بود که پیمانکار آن می گفت افتتاح آن به مدیریت شما هم نمی رسد که این کار انجام شد پیمانکار کلینیک دهدشت را با ماده 46 فسخ پیمان کردیم و اگر خدا یاری کند و بودجه کافی داشته باشد حداکثر تا دو ماه آینده به نتیجه خواهیم رساند و قبل از تابستان افتتاح شود.

پوران فرد بیان نمود: در بیمارستان نرگسی گچساران آمادگی صفر تا 100 درصدی داریم که وقتی پیمانکار تحویل داد بیمار پذیرش کنیم بیمارستان بهمئی هم پیمانکار قول داد تا در همین دولت به نتیجه برسانیم همه تجهیزات خریداری شده و به مناقصه رفته خیلی از پروژه های کلان در دستور کار است دانشکده های پرستاری و دندانپزشکی و بهداشت که دندانپزشکی تا قبل از اردیبهشت و آن دو نیز 78 درصد پیشرفت دارد.

وی شرح داد: در بحث امکانات رفاهی و پشتیبانی دانشگاه خیلی آمار نمی دهیم اما 2000 تسهیلات به پرسنل داده ایم و افتخار داریم که سامانه ثبت نام وام راه اندازی کردیم که در دورترین نقطه استان درخواست وام می دهند و در صف انتظار دریافت قرار می گیرند.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در خصوص بکارگیری نیروهای منتسب به کنندگان مجلس اظهار کرد: این سوال را ما هر روز و هر ساعت پاسخ داده ایم به ضرس قاطع می گوییم رویکرد ما برای جذب نیرو آزمون و آزمون و آزمون است آن چه که می گویند نیروهای حجمی هست اولویت ما کسانی هستند که زمین به دانشگاه اهدا کرده و آن هایی که از کمیته جذب وزارتخانه مجوز دارند و اگر غیر از این باشد دستگاه های نظارتی برخورد می کنند اما اگر با نامه ما کسی به کار گرفته شود ما پاسخگو هستیم.

به گزارش وبلاگ ماکارون، پوران فرد همچنین با انتقاد از این که این مشکل رفتن نامه اداری از دانشگاه به رسانه را داریم به برخی شبهات در خصوص اعتبارات یک میلیارد یورو که از صندوق ارزی به دانشگاه های علوم پزشکی پرداخت شد اشاره و گفت: از روز اول اختلاف نظری در خصوص پرداخت این اعتبارات برای سختی کار و همچنین کارانه وجود داشته و در همه جای کشور رویه واحدی داشته ایم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "جذب 750 نیرو طی یکسال در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جذب 750 نیرو طی یکسال در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید