جزئیاتی ناب از زندگی خصوصی پله ، مادر صدساله پله کجاست؟

به گزارش وبلاگ ماکارون، مادر پله هوادار فوتبالیست شدن پسرش نبود. این به این علت بود که پدر پله، دوندینیو، در حین بازی فوتبال برای باشگاهی در سائوپائولو، قربانی آسیب منیسک زانویش شد.

جزئیاتی ناب از زندگی خصوصی پله ، مادر صدساله پله کجاست؟

به گزارش وبلاگ ماکارون، پله اسطوره فوتبال برزیل در 29 دسامبر 2022 به علت نارسایی درگذشت. او در زمان مرگ 82 ساله بود. مادر پله اما همین ماه گذشته 100 ساله شد.

مادر پله هوادار فوتبالیست شدن پسرش نبود. این به این علت بود که پدر پله، دوندینیو، در حین بازی فوتبال برای باشگاهی در سائوپائولو، قربانی آسیب منیسک زانویش شد. پله در مصاحبه ای فاش کرد: مادرم وقتی جوان بودم می گفت: پدرت را می بینی؟ او خوب بازی نکرد، او یک مشکل (مصدومیت) دارد. تو باید معلم یا پزشک بشوی نه فوتبالیست.

دوندینیو پدر پله در 16 نوامبر 1996 در سن 79 سالگی درگذشت. سلست در 100 سالگی هنوز زنده است و پله اخیراً در خصوص او در رسانه های اجتماعی پستی منتشر نموده است.

وقتی پله به جهان آمد مادرش چند سال داشت؟

مادر پله سلست در 20 نوامبر 1922 در Tres Coracoes به جهان آمد. او پله را در 23 اکتبر 1940 به جهان آورد. بنابراین، مادر پله تقریباً یک ماه تا 18 سالگی فاصله داشت که او را به جهان آورد. او دو فرزند دیگر به نام های زوکا و ماریا لوسیا ناسیمنتو به جهان آورد.

با وجود اینکه به خاطر اتفاقی که برای دونینیو رخ داد، او مخالف حرفه فوتبالی پله بود، اما استعداد پله را تشخیص داد. سلست از او و انتخاب هایش حمایت کرد. او بعلاوه جایزه برترین مادر سال برزیل را به وسیله O Globo برای رابطه اش با پسرش دریافت کرد.

مادر پله چند سال دارد و کجاست؟

مادر پله، سلسته، ماه گذشته در 20 نوامبر 100 ساله شد. اسطوره فوتبال برزیل قبل از مرگ او پیغام تبریک تولد مادرش را همراه با سه عکس از آنها در کنار هم منتشر کرد.

او در اینستاگرام نوشت: امروز، 100 سال از زندگی دونا سلست را جشن می گیریم. او از کودکی ارزش عشق و آرامش را به من آموخت. من بیش از صد علت دارم که از اینکه پسرش هستم متشکرم. من این عکس ها را با شما به اشتراک می گذارم، برای هر روزی که در کنارم هستی سپاسگزارم، مامان.

سلست سالهای اخیر زندگی خود را در مکانی گذرانده است که پسرش موقعیت افسانه ای خود را تثبیت نموده است. در منطقه سانتوس سائوپائولو. پله بین سال های 1956 تا 1974 به عنوان بازیکن در سانتوس پیشرفت کرد. در آن سال ها، او سه جام جهانی فیفا را برای برزیل در سال های 1958، 1962 و 1970 به دست آورد.

بیشتربخوانید:

پله، اسطوره روابط نامشروع | حتی نمی دانم چند فرزند دارم!

منبع: همشهری آنلاین

به "جزئیاتی ناب از زندگی خصوصی پله ، مادر صدساله پله کجاست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیاتی ناب از زندگی خصوصی پله ، مادر صدساله پله کجاست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید