جزئیات اطفاء حریق بیمارستان مادر قم، 2 کارگر به صورت جزئی مصدوم شدند

به گزارش وبلاگ ماکارون، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با اشاره به آتش سوزی بیمارستان مادر گفت: ساعت 23 حریق به طور کامل اطفاء شد و پس ازآن مشغول تخلیه آتش نشانان شدیم.

جزئیات اطفاء حریق بیمارستان مادر قم، 2 کارگر به صورت جزئی مصدوم شدند

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ ماکارون، حمید کریمی با اشاره به حادثه آتش سوزی در بیمارستان مادر گفت: رأس ساعت 20 و 48 دقیقه خبر آتش سوزی در بیمارستان مادر که در شهرک پردیسان در حال ساخت است به مرکز فرماندهی آتش نشانی اعلام شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم اضافه کرد: پس از اطلاع رسانی، بلافاصله خودروهای عملیاتی به محل اعزام شدند که رأس ساعت 20 و 51 دقیقه نخستین خودروی عملیاتی اعلام حضور و درخواست نیروی های کمکی کرد.

وی توضیح داد: در جهت اطفای حریق، 10 خودروی عملیاتی سنگین و یک نردبان نجات و 40 آتش نشان به محل اعزام شدند.

کریمی بیان نمود: حریق از یکی از اتاقک های کارگاهی که کارگران مشغول به کار بودند، آغاز شده و توسط سقف کاذب به طبقات فوقانی سرایت نموده و خوشبختانه با حضور به موقع همکاران حریق اطفاء شد.

وی اظهار داشت: دود در تمامی طبقات پخش شده بود و همکاران به طبقات فوقانی اعزام شدند و مسیرهای خروجی را باز کردند و به صورت کلی در همه طبقاتی منفی و فوقانی به جستجو پرداختند تا حریقی پنهان و کارگری محبوس نمانده باشد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم مطرح کرد: در این حادثه دو کارگر به صورت جزئی مصدوم شدند که تحویل اورژانس شدند؛ ساعت 23 حریق به طور کامل اطفاء شد و پس ازآن مشغول تخلیه آتش نشانان شدیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "جزئیات اطفاء حریق بیمارستان مادر قم، 2 کارگر به صورت جزئی مصدوم شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات اطفاء حریق بیمارستان مادر قم، 2 کارگر به صورت جزئی مصدوم شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید