رقابت خطرناک برای درآوردن لاستیک از دور گردن کروکودیل وحشی

به گزارش وبلاگ ماکارون، مسئولان حیات وحش اندونزی برای کسی که بتواند یک لاستیک موتور را از دور گردن یک کروکودیل وحشی دربیاورد، جایزه نقدی در نظر گرفته اند.

رقابت خطرناک برای درآوردن لاستیک از دور گردن کروکودیل وحشی

به گزارش وبلاگ ماکارون به نقل از ایندیپندنت، این کروکودیل چهار متری که به نظر می رسد از گونه در خطر کروکودیل های سیامی است، نخستین بار سال 2016 با یک لاستیک موتور دور گردنش در رودخانه پالو و خلیج پالو در اندونزی دیده شد. تمام کوشش ها در سه چهار سال اخیر برای رها کردن این حیوان خطرناک از خطر خفگی بی فایده بوده و به نتیجه نرسیده است.

کروکودیل سیامی از سونامی و زلزله مرگبار و پرخسارت سال 2018 در شهر پالو جان سالم در برده اما شاید نتواند به این زودی ها از شر لاستیک دور گردنش رها گردد. کارشناسان حیات وحش معتقدند دیر نیست زمانی که با رشد کردن حیوان این لاستیک روز به روز راه نفس کشیدن او را تنگ و تنگ تر کند و در نهایت کروکودیل از خفگی جان دهد.

هر چند مسئولان حیات وحش اندونزی میزان جایزه نقدی آزاد کردن کروکودیل را هنوز اعلام نکرده اند اما تمام کوشش های پیشین برای نجات دادن جوان حیوان به جایی نرسیده است. یک گروه شکار کروکودیل از خود اندونزی و یک سازمان دوستدار حیات وحش از استرالیا در دو سال اخیر نتوانستند لاستیک را از گردن حیوان دربیاورند.

محمد پانجی مشهور به پانجی ماجراجو از چهره های دوستدار حیوان ها در اندونزی است که سال 2018 برای نجات دادن کروکودیل از این وضع خطرناک اقدام کرد اما به نتیجه نرسید. نکته مهم اینجاست که یافتن خود حیوان در حیات وحش گسترده اندونزی ممکن است چند ماه زمان ببرد.

منبع: همشهری آنلاین

به "رقابت خطرناک برای درآوردن لاستیک از دور گردن کروکودیل وحشی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقابت خطرناک برای درآوردن لاستیک از دور گردن کروکودیل وحشی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید