رونمایی از تندیس شیخ شهید در بزرگراه شیخ فضل الله نوری

به گزارش وبلاگ ماکارون ؛ مجید قادری آذر، معاون فرهنگی و هنرهای شهری سازمان زیباسازی با بیان اینکه تکریم مفاخر و چهره های نام آشنا در حوزه های مختلف از وظایف سازمان زیباسازی است از رونمایی تندیس شیخ شهید همزمان با سالروز شهادت شیخ فضل الله نوری در ابتدای بزرگراهی به همین نام در مرکز اطلاع داد.

رونمایی از تندیس شیخ شهید در بزرگراه شیخ فضل الله نوری

به گفته قادری آذر نصـب تندیـس، سـردیس و المـان مرتبـط بـا چهره هـای ملـی و مذهبـی در فضای شهری تأثیـربسـزایی درانتقـال مفاهیـم ارزشـی جامعه بـه شهروندان دارد و باعـث هویـت بخشـیدن بـه فضاهـای شـهری خواهـد شـد.

وی اضافه نمود: سـاخت تندیس شـیخ فضـل الله نوری در دسـتور کار سـازمان زیباسـازی نهاده شد. این تندیس توسـط مجسمه سـاز حمیدرضـا صـادق زاده، هنرمنـد جـوان کاشـانی طراحـی و اجـرا شـده اسـت.

به گزارش ایبنا؛ به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل سازمان زیباسازی شهرتهران، تندیس شـیخ شهید در مقیـاس 1/5 برابری انـدازه واقعـی و بـه ارتفـاع 255 سـانتیمتر از جنـس فایبـرگلاس بـا پتینـه برنـز ساخته شده و همزمان با سالروز شهادت ایشان در ابتدای مسیر جنوب به شمال بزرگراه شیخ فضل الله نوری جانمایی و نصب شده است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "رونمایی از تندیس شیخ شهید در بزرگراه شیخ فضل الله نوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از تندیس شیخ شهید در بزرگراه شیخ فضل الله نوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید