سارقان مسلح طلافروشی در تبریز دستگیر شدند

به گزارش وبلاگ ماکارون، سارقان مسلح یک طلافروشی در خیابان حجتی تبریز که حین سرقت یک نفر را به قتل رسانده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

سارقان مسلح طلافروشی در تبریز دستگیر شدند

به گزارش گروه حوادث وبلاگ ماکارون و به نقل از خبرگزاری همشهری آنلاین، فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی گفت: سه سارق مسلحی که در خیابان حجتی تبریز، به یک باب مغازه طلافروشی دستبرد زده و صاحب مغازه را زخمی کرده و یک عابر پیاده را هم با شلیک گلوله تفنگ شکاری به قتل رسانده و متواری شده بودند، با تلاش ماموران پلیس دستگیر شدند.

سردار حسین عبدی اضافه کرد: سارقان در حین سرقت از طلافروشی هفت شهروند را هم با تفنگ ساچمه ای هدف قرار داده و زخمی کرده بودند. پس از گزارش وقوع سرقت مسلحانه موضوع بلافاصله در دستور کار قرار گرفت و نیروها و واحدهای تخصصی پلیس آگاهی جهادگونه موضوع را دنبال کردند، ضمن اینکه هماهنگی و پشیبانی مراجع قضایی نیز رهگشا شد.

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی بیان نمود: با پشتیبانی سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات آذربایجان شرقی توانستیم سارقان را شناسایی و در چنگال قانون گرفتار کنیم. همه طلاهای به سرقت رفته و سه دستگاه خودرو نیز از سارقان مسلح کشف و ضبط شد.

منبع: جام جم آنلاین

به "سارقان مسلح طلافروشی در تبریز دستگیر شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سارقان مسلح طلافروشی در تبریز دستگیر شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید