ساری: بازی سختی مقابل ورونا در انتظارمان است، بوفون قطعاً این ماه بازی خواهد نمود

به گزارش وبلاگ ماکارون، سرمربی تیم فوتبال یوونتوس معتقد است بازی فردا شب با هلاس ورونا، آزمون سختی برای شاگردانش خواهد بود.

ساری: بازی سختی مقابل ورونا در انتظارمان است، بوفون قطعاً این ماه بازی خواهد نمود

به گزارش وبلاگ ماکارون، مائوریتزیو ساری که تیم تحت هدایتش فردا شب (شنبه) در هفته بیست وسوم سری A ایتالیا باید در دیداری خارج از خانه به مصاف هلاس ورونا برود، با حضور در کنفرانس خبری پیش از این بازی گفت: ورونا این فصل تیم خیلی باثباتی بوده و فصل فوق العاده ای را تا به اینجا سپری نموده و در چندین بازی شکست نخورده است. ورونا تیم خطرناکی است و به اعتقاد من بازی سختی در انتظارمان است.

سرمربی بانوی پیر درباره شرایط فوق ستاه پرتغالی تیمش که در سال 2020 روی فرم نشان داده، گفت: رونالدو از زمانی که از درد زانو رهایی یافته، خوب کار نموده و در تمرینات امروز در شرایط خیلی خوبی بود.

وی صحبت هایش را اینطور ادامه داد: ما آماده بازی با هر سیستم بازی هستیم که این بزرگترین تضمین برای ما به شمار می رود و آماده بازی در هر شرایطی هستیم. ما روی گلزنی با بازیسازی خط میانی خیلی پیروز نبوده ایم و می توانیم از این حیث پیشرفت کنیم. در مقابل از روی بازیسازی خط دفاعی مان بیشتر به گل رسیده ایم.

ساری درباره دروازه بان 42 ساله اش هم گفت: با کلودیو فیلیپی، مربی دروازه بانان تیم و دیگر اعضای کادرفنی صحبت می کنم تا درباره بازی کردن بوفون مدیریت کنیم، اما او قطعاً این ماه (فوریه) بازی خواهد نمود.

سرمربی بیانکونری درباره شرایط مدافع تیمش که پس از مصدومیت در اوایل فصل جاری، در آستانه بازگشت به میادین است، گفت: کیه لینی طبق برنامه در حال پیشروی است. پیشرفتی که او در این مدت در ریکاوری اش داشته، خیلی مهم است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "ساری: بازی سختی مقابل ورونا در انتظارمان است، بوفون قطعاً این ماه بازی خواهد نمود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساری: بازی سختی مقابل ورونا در انتظارمان است، بوفون قطعاً این ماه بازی خواهد نمود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید