سریال دیوانگی های ترامپ، اسناد کاخ سفید را می جوید چگونه ترامپ بلای جان اسناد کاخ سفید شد؟

به گزارش وبلاگ ماکارون، دستیار سابق کاخ سفید ادعا می نماید که ترامپ پس از پاره کردن اسناد دولتی در دفتر بیضی کاخ سفید اسناد را می جوید.

سریال دیوانگی های ترامپ، اسناد کاخ سفید را می جوید چگونه ترامپ بلای جان اسناد کاخ سفید شد؟

به گزارش وبلاگ ماکارون به نقل از ای بی سی، اوماروسا مانیگولت نیومن، دستیار سابق کاخ سفید، مدعی شده است که دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا گاهی اسناد پاره شده را می جوید.

مانیگو نیومن پس از گزارش واشنگتن پست مبنی بر اینکه آرشیو ملی 15 جعبه اسنادی را که ترامپ اشتباهاً به محل اقامت خود در فلوریدا ارسال نموده بود، بازیابی کرد، مانیگو نیومن به MSNBC گفت: ترامپ دوست داشت این اسناد را پاره کند.

مشاور سابق گفت: مطمئناً چیزهایی وجود دارد که نمی توان آنها را شرح داد، زیرا دونالد ترامپ مطلع شد که بسیاری از این اسناد حساس در مقطعی علنی می شوند.

این زن به ام اس ان بی سی گفت: بعد از اینکه مایکل کوهن [مشخص کننده ترامپ] دفتر را ترک کرد و من به داخل اتاق بیضی رفتم، از نظر من، دونالد در حال جویدن چیزی بود که به تازگی پاره نموده بود. خیلی عجیب بود، زیرا او یک میکروب هراس است و هرگز کاغذی در دهانش نمی گذارد.

مانیگو نیومن پس از اخراج در سال 2017 میلادی- اولین سال ریاست جمهوری ترامپ - به منتقد صریح ترامپ تبدیل شد.

او به یک شبکه خبری گفت: عادت او به پاره کردن این چیزها... واقعاً دلم برای افرادی که مسئول رفتن به سطل های زباله [و] بازیابی این چیزها هستند، می سوزد.

در آخر هفته گزارش شد که ترامپ به اشتباه بعضی از اسناد ریاست جمهوری را هنگام عزیمت به مارآ لاگو از کاخ سفید گرفته و با خود برده است.

در اواسط ژانویه 2022، نارا (اداره بایگانی و سوابق ملی) پس از بحث و مصاحبه با نمایندگان پرزیدنت ترامپ در سال 2021، ترتیبی داد که از ملک ترامپ مار-آ-لاگو در فلوریدا به آرشیو ملی 15 جعبه حاوی سوابق ریاست جمهوری منتقل گردد.

دیوید فریرو، از آرشیو ملی ، در بیانیه ای گفت: قانون سوابق ریاست جمهوری الزام می نماید که تمام سوابق ریاست جمهوری باید به درستی به وسیله هر دولت حفظ گردد تا مجموعه کاملی از سوابق ریاست جمهوری در خاتمه دولت به آرشیو ملی منتقل گردد.

او اضافه نمود آرشیو ملی هرگاه متوجه گردد که سوابق به طور نادرست حذف شده یا به درستی به حساب های رسمی منتقل نشده اند، بازگرداندن سوابق را پیگیری می نماید.

انتهای پیغام،

منبع: ایران آنلاین

به "سریال دیوانگی های ترامپ، اسناد کاخ سفید را می جوید چگونه ترامپ بلای جان اسناد کاخ سفید شد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سریال دیوانگی های ترامپ، اسناد کاخ سفید را می جوید چگونه ترامپ بلای جان اسناد کاخ سفید شد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید