برنامه کاخ سفید برای برپایی میهمانی در اوج شیوع گسترده کرونا

به گزارش وبلاگ ماکارون، کاخ سفید میخواهد علی رغم شیوع گسترده ویروس کرونا و هشدارهای مقام ها و کارشناسان بهداشتی، میهمانی هایی را در فضای سرپوشیده در تعطیلات هفته های آینده برگزار کند.

برنامه کاخ سفید برای برپایی میهمانی در اوج شیوع گسترده کرونا

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ ماکارون به نقل از رویترز، در حالی که کارشناسان و مقام های بهداشتی نسبت به گسترش ویروس کرونا هشدار داده و از مردم آمریکا خواسته اند تا در تعطیلات هفته های آینده از هرگونه گردهمایی و دورهمی خودداری نمایند، کاخ سفید میخواهد چندین میهمانی را در مکان های سرپوشیده برگزار کند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی وبلاگ ماکارون بخوانید. (کلیک کنید)

بر اساس این گزارش، مقام های آمریکایی نسبت به تجمعات و گردهمایی های شلوغ و گسترده در تعطیلات عیدشکرگزاری در روز پنجشنبه هشدار داده اند و از مردم خواسته اند تا در خانه های خود بمانند ولی آمارهای رسمی نشان می دهد تا به امروز بیش از 3 میلیون نفر به وسیله فرودگاه ها به سفر رفته اند و میلیون ها نفر دیگر نیز سفرهای زمینی را برنامه ریزی نموده اند.

گرچه کاخ سفید اعلام نموده است که دونالد ترامپ و همسرش تعطیلات هفته جاری را در واشنگتن سپری خواهند کرد و برنامه ای برای سفر به فلوریدا در تعطیلات عید شکرگزاری ندارند، ولی ملانیا ترامپ میخواهد 30 نوامبر یعنی 6 روز دیگر یک میهمانی عظیم را در کاخ سفید برگزار کند.

کاخ سفید طی ماه های اخیر چندین برنامه عمومی دیگر را برگزار نموده که موجب شیوع گسترده ویروس کرونا در بین شرکت نمایندگان شده است.

استفانی گریشام سخنگوی ملانیا ترامپ در این باره گفت کاخ سفید ایمن ترین فضای ممکن را برای جشن های کریسمس و سایر مراسم ها طی هفته های آینده ایجاد خواهد نمود و میهمانان کمتری را به این جشن ها دعوت می نماید که باید از ماسک استفاده نموده و فاصله اجتماعی را رعایت نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "برنامه کاخ سفید برای برپایی میهمانی در اوج شیوع گسترده کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه کاخ سفید برای برپایی میهمانی در اوج شیوع گسترده کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید