عرضه اولین آیفون دارای پورت USB، C

به گزارش وبلاگ ماکارون، تا به امروز بعضی از محصولات اپل به پورت USB-C مجهز شده اند، اما این برای اولین بار است که آیفون 12 پرو مکس دارای چنین قابلیتی می گردد. یک شرکت اسلواکیایی برای اولین بار اقدام به این نوآوری نموده است. این محصول در فروشگاه eBay در دسترس خواهد بود.

عرضه اولین آیفون دارای پورت USB، C

به گزارش وبلاگ ماکارون، یک شرکت اسلواکیایی به نام DEEP، با استفاده از یک پورت USB-C در گوشی هوشمند آیفون 12 پرو مکس اپل، این گوشی را با موفقیت تغییر داده است. استفاده از پورت نو USB-C قابلیتی است که مدت ها برای گوشی های آیفون انتظار می رفت، زیرا بسیاری از محصولات اپل اکنون با گزینه اتصال جهانی به وسیله درگاه USB-C هم برای شارژ و هم برای اتصال ارائه می شوند. آی پد ها و مک های اپل در حال حاضر دارای پورت USB استاندارد هستند، اما این درگاه رسمی تا پیش از این در سری آیفون 12 ارائه نشده بود.

شرکت DEEP ویدیویی کامل ارائه نموده است که تمام مراحل صورت گرفته برای تبدیل آیفون 12 پرو مکس به یک دستگاه با قابلیت USB-C را شرح می دهد. فرآیند اصلاح با باز کردن گوشی هوشمند و حذف مجموعه کابل فلکس پورت لایتنینگ شروع می شود. مقدار گیری های لازم انجام می شود تا کانکتور USB-C و محفظه به درستی قرار گیرند. سپس یک کابل انعطاف پذیر که با پورت USB-C طراحی شده و یک تراشه اصلی Mfi پیاده سازی می شود، در نهایت این کابل به مجموعه فلکس لحیم می شود و دوباره روی iPhone 12 Pro Max نصب می شود. در نهایت یک پرینت سه بعدی از محفظه انجام می شود.

درگاه USB-C نو آیفون 12 پرو شروع به کار نموده است و هم در شارژ دستگاه و هم در اتصال به طور کامل عمل می نماید. این درگاه با iTunes کار می نماید و حافظه داخلی گوشی به طور یکپارچه به مک متصل می شود. در زمینه شارژ هم مسئله ای دیده نشده است. آیفون 12 پرو مکس اصلاح شده با شارژر اصلی اپل با استفاده از کابل USB-C به راحتی شارژ می شود. هیچ اشاره ای به اشکالات احتمالی دستگاه در غیاب کانکتور اصلی لایتنینگ نشده است. هنوز تعیین نیست که آیا رابطی بین این شرکت اسلواکیایی و شرکت اپل وجود داشته یا این شرکت به ابتکار خود دست به این تغییر زده است.

گوشی iPhone 12 Pro Max مجهز به USB-C در حال حاضر در فروشگاه eBay به وسیله یک حراج به فروش گذاشته شده است. این دومین بار است که آیفون با درگاه USB-C ارائه شده است. مدل اول کشش مورد انتظار طراحان را نداشت. حراج این دستگاه از 24 فوریه تا 6 مارس (5 تا 15 اسفند) برگزار می شود. در خاتمه باید این نکته را اضافه کنیم که کاربران این دغدغه را دارند که آیا این دستگاه با داشتن یک درگاه USB همچنان ضدآب است یا خیر. هنوز تعیین نیست که آیا رتبه بندی مقاومت در برابر آب آیفون 12 پرو مکس اصلی در مدل اصلاح شده فعلی حفظ شود.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو

به "عرضه اولین آیفون دارای پورت USB، C" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرضه اولین آیفون دارای پورت USB، C"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید