غرفه ایران به عنوان برترین غرفه نمایشگاه گردشگری MITT مسکو انتخاب شد

به گزارش وبلاگ ماکارون، ایرنا/ براساس آخرین اخبار بدست رسیده، غرفه ایران به عنوان برترین غرفه نمایشگاه گردشگری MITT مسکو انتخاب شد.

غرفه ایران به عنوان برترین غرفه نمایشگاه گردشگری MITT مسکو انتخاب شد

در مراسمی که روز شنبه 27 اسفند 1401 با حضور نمایندگان و کنشگران صنعت گردشگری کشورهای مختلف دنیا در محل نمایشگاه MITT مسکو 2023 برگزار گردید، غرفه کشورمان پیروز شد از میان 600 غرفه حاضر به عنوان بهترین غرفه دست یافته و تندیس این نمایشگاه را دریافت کند.

غرفه های برپا شده در این دوره از نمایشگاه از 22 کشور دنیا به منظور معرفی جاذبه های گردشگری، اختصاص بخشی از بازار گردشگری روسیه به خود و جذب دنیاگردان این کشور به مدت 3 روز در بیست و نهمین دوره نمایشگاه بین المللی گردشگری سفر و هتلداری روسیه شرکت کردند.

MITT یکی از پنج نمایشگاه گردشگری برتر در سراسر دنیا و بسیار مورد توجه جامعه دنیای گردشگری است. این رویداد بین المللی محیطی مناسب برای فعالانی است که در نظر دارند ارتباطات خود را با همکاران و مشتریان گسترده تر نمایند.

این نمایشگاه یک رویداد تجاری بین المللی مسافرتی و گردشگری در روسیه و کشورهای مستقل مشترک المنافع (CIS) است که شرکت در آن امکان برقراری ارتباط مستقیم با آژانسهای مسافرتی و تور اپراتورهای 52 منطقه روسیه و حدود 20 کشور دنیا را فراهم می نماید.

منبع: همگردی

به "غرفه ایران به عنوان برترین غرفه نمایشگاه گردشگری MITT مسکو انتخاب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غرفه ایران به عنوان برترین غرفه نمایشگاه گردشگری MITT مسکو انتخاب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید