همایشها و نمایشگاه ها

احمدرضا احمدی مرگ خود را روایت نموده بود

به گزارش خبرنگار خبرنگاران (ایبنا)، امروز با شنیدن خبر درگذشت احمدرضا احمدی در کتابخانه کوچکم در پی کتابی از او گشتم؛ ناخودآگاه چشمم به کتابی افتاد که احمدی سال پیش نگارش نموده بود. این کتاب درباره نبودش در بین ما بود.

21 تیر 1402

قیمت خودرو تا سرانجام سال افزایش نخواهد داشت

رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو مشهد گفت: با واردات خودرو 100 درصد کاهش قیمت داریم و تا سرانجام سال قیمت خودرو افزایش نخواهد داشت.

10 تیر 1402

وزیر ارتباطات:سرعت اینترنت موبایل دو برابر شده است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: سایت اسپیدتست سایتی است که هرماه سرعت اینترنت موبایل و ثابت همه کشور ها را اعلام می نماید و از ابتدای دولت تا به امروز سرعت اینترنت موبایل تقریبا دو برابر شده است.

5 تیر 1402

چرا منابع صدر اسلام درباره سقیفه سکوت کردند؟، تاریخ یکی از ابزارهای مشروعیت ساز است

سرویس تاریخ و سیاست خبرنگاران: احمدرضا خضری، استاد دانشگاه تهران در همایش تاریخ شناسی در بحران؛ توهم یا واقعیت؟! که چهارشنبه 31خرداد در پژوهشکده تاریخ اسلام برگزار گردید ضمن ارائه مقاله چالش های تاریخ نگاری با روایات حاکمان در تاریخ اسلام گفت: برای اینکه...

31 خرداد 1402

تصاویر ، تمام این شهر با خلال دندان ساخته شده است ، عجیب ترین شهر دنیا را ببینید ، ساخت چهل آسمانخراش در این شهر خلال دندانی!

همه دنیا را انگار در مساحتی چند متری جا داده اند؛ ایفل، بیگ بن، بریج تاور، واتیکان و... همه و همه این روزها در موزه دانش و فناوری نیویورک دور هم جمع شده اند. این گزارش سال 1388 در خبرنگاران سرنخ منتشر شد.

8 خرداد 1402

ارائه خدمات رایتل در سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب

رایتل با هدف ارائه خدمات مطلوب به بازدیدکنندگان با شعار به صرفه ترین سیم کارت کشور، در این دوره از نمایشگاه حضور یافته است.

22 اردیبهشت 1402

ایده خوب نمایشگاه مجازی فرصتی برای ناشران و مخاطبان کتاب است

فاطمه لطفی در گفت و گو با خبرنگاران در ساری اظهار کرد: انتشارات شمال پایدار در شانزدهمین سال فعالیت خود واقع شده است و تا به امروز در 12 دوره حضوری و چهار دوره مجازی در نمایشگاه کتاب تهران حضور است.

14 اردیبهشت 1402

برترین موزه هایی که در سال 2023 افتتاح می شوند

اگر از دنبال کننده های جدی فرهنگ و تاریخ هستید و دوست دارید از جدیدترین موزه های دنیا بازدید کنید، پس در ادامه این مطلب همراه با ما باشید تا به معرفی برترین موزه هایی بپردازیم که در سال 2023 میلادی یا سال های پس از آن افتتاح خواهند شد.

11 اردیبهشت 1402

تصاویر ، شاسی بلند چینی تسلا را به چالش می کشد؟

تصاویر رسمی Xpeng G6 منتشر شد، با توجه به این تصاویر به نظر می رسد که این خودرو به طور جسورانه ای تسلا را به چالش کشیده است. امری که انتقاد صاحبان کمپانی Xpeng را نیز در پی داشته است.

22 فروردین 1402

غرفه ایران به عنوان برترین غرفه نمایشگاه گردشگری MITT مسکو انتخاب شد

ایرنا/ براساس آخرین اخبار بدست رسیده، غرفه ایران به عنوان برترین غرفه نمایشگاه گردشگری MITT مسکو انتخاب شد.

28 اسفند 1401

نوآوری اپل با ارتقای خط فراوری آی مک و تراشه های سیلیکون

چند سالی است که اپل ارتقای خط فراوری آی مک را با تراشه های سیلیکون اپل شروع نموده است، اما این شرکت تنها پیروز شده مدل های 24 اینچی را به روزرسانی کند.

17 اسفند 1401

راهنمای سفر به سوئیس ، کشور شکلات، ساعت و پنیر

شاید برترین راهنمای سفر به سوئیس این جمله باشد؛ سوئیس از دور شبیه یک بسته شیک و کادو پیچ شده است که وقتی آن را باز می کنید از تعجب میخکوب می شوید! همه ما سوییس را قبل از هرچیزی با بچه های کوه های آلپ و هایدی می شناسیم. کشوری سرسبز و کوهستانی که درست به داستان...

2 اسفند 1401

پارک اکباتان همدان مرکز گردشگری بچه ها شد

معاون شهرسازی و معماری شهرداری همدان گفت: پارک 250 هکتاری اکباتان به عنوان مرکز گردشگری بچه ها کشور در نظر گرفته شده و با راه اندازی آن همدان به عنوان مقصد گردشگری کودک شناخته می شود.

21 بهمن 1401

رفتار حرفه ای ساپینتو بعد از تساوی بدموقع ، هشدار مربی پرتغالی

استقلال بعد از تعطیلات جام جهانی آن استقلال پیش از تعطیلات این مسابقات نیست. تیمی که هم در حمله خوب بود و هم در دفاع.

9 بهمن 1401

برنامه ریزی هوشمند سفر؛ یکی از خدمات توسعه ارتباطات نوین افزار

مدیرعامل هلدینگ توسعه ارتباطات نوین افزار سما کیش درباره خدمات این مجموعه گفت: برنامه ریزی هوشمند سفر یکی از اقداماتی است که این هلدینگ از طریق اپلیکیشن های مختلف به کاربران ارائه می کند.

6 بهمن 1401

11 شهری که اصلا خورشید ندارند

شهرهایی در جهان هستند که در طول سال تنها چند روز خورشید در آنجا می تابد و مردمانش نور آن را می بینند. آشنایی با این شهرها برایتان جالب خواهد بود.

4 بهمن 1401

قصه گویان دنیا در یزد جمع می شوند

بیست وچهارمین دوره از جشنواره بین المللی قصّه گویی کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان، از 25 تا 29 دی ماه 1401 در شهر یزد برگزار می گردد.

28 دی 1401

هنری ماتیس در دهه پرآشوب 1930؛ ققنوس از میان خاکستر

تمدن دنیا در دهه 1930 با سقوط محض روبرو شد، و این دقیقاً مصادف بود با زمانی که هنری ماتیس به آنچه امروز از او می شناسیم، تبدیل شد. سال گذشته نمایشگاهی در موزه هنر فیلادلفیا تحت عنوان ماتیس در دهه 1930 برگزار گردید و آثاری از این دوره کاری این پدیده معجزه آسا...

23 دی 1401

قایق های برقی لوکس تسلا ؛ صنعت دریانوردی را تغییر می دهند!

شرکت های Candela و Navier هر دو در حال برنامه ریزی برای وسایل نقلیه برقی ای هستند که قادر خواهند بود با وسایل نقلیه گازسوز که اکنون مسافران را در منطقه ها پرجمعیت مانند مجمع الجزایر استکهلم یا در امتداد خلیج سانفرانسیسکو جابجا می کنند رقابت کنند.

22 دی 1401

انویدیا از کارت گرافیک RTX 4070 Ti در CES 2023 پرده برداشت

انویدیا به تازگی و در جریان نمایشگاه CES 2023 از کارت گرافیک قدرتمند RTX 4070 Ti با 12 گیگابایت حافظه اختصاصی و قیمت 799 دلار رونمایی کرد.

19 دی 1401
تعداد: (92)