ایده خوب نمایشگاه مجازی فرصتی برای ناشران و مخاطبان کتاب است

به گزارش وبلاگ ماکارون، فاطمه لطفی در گفت و گو با خبرنگاران در ساری اظهار کرد: انتشارات شمال پایدار در شانزدهمین سال فعالیت خود واقع شده است و تا به امروز در 12 دوره حضوری و چهار دوره مجازی در نمایشگاه کتاب تهران حضور است.

ایده خوب نمایشگاه مجازی فرصتی برای ناشران و مخاطبان کتاب است

وی با اشاره به افزایش قیمت کتاب، برگزاری نمایشگاه مجازی را فرصت مهمی برای ناشران و مخاطبان کتاب دانست و اضافه نمود: هم ناشران و هم مخاطبان کتاب، از محل زندگی خود می توانند به خرید و فروش کتاب بپردازند که صرفه جویی در وقت و هزینه را به همراه دارد.

مدیر انتشارات شمال پایدار گفت: شرکت در نمایشگاه مجازی کتاب، این فرصت را برای ناشران فراهم نموده تا مدتی بعد از انتها نمایشگاه هم بتوانند کتاب های خریداری شده را ارسال نمایند، گفت: ایده بسیار جالبی است و باعث می گردد ناشران در زمان برگزاری نمایشگاه کتاب، وقت خود را صرف ارائه کتاب نمایند و درگیر ارسال کتاب ها نباشند و این فرآیند پس از انتها نمایشگاه، صورت پذیرد.

این ناشر مازندرانی با اشاره به اینکه در سال های ابتدایی فعالیت، خیلی شناخته شده نبودیم، توضیح داد: اکنون به واسطه حضور مداوم در نمایشگاه کتاب تهران، از ناشران شناخته شده در سطح کشور هستیم و می توان ادعا کرد 80 درصد از مخاطبان ما خارج از استان مازندران و از دیگر استان ها هستند.

لطفی که ناشر کتاب های تربیت بدنی دانشگاهی است، ادامه داد: سال جاری با 300 عنوان کتاب در نمایشگاه مجازی کتاب تهران حضور خواهیم یافت.

وی برای حضور گسترده تر ناشران استانی در نمایشگاه کتاب 1402 ، اعلام نمود: داشتن اتحادیه منسجم می تواند این فرصت را فراهم کند تا ناشران بیشتری در این نمایشگاه شرکت نمایند چرا که از ناشران ممتازی در مازندران برخوردار هستیم.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "ایده خوب نمایشگاه مجازی فرصتی برای ناشران و مخاطبان کتاب است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایده خوب نمایشگاه مجازی فرصتی برای ناشران و مخاطبان کتاب است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید