تصاویر ، شاسی بلند چینی تسلا را به چالش می کشد؟

به گزارش وبلاگ ماکارون، تصاویر رسمی Xpeng G6 منتشر شد، با توجه به این تصاویر به نظر می رسد که این خودرو به طور جسورانه ای تسلا را به چالش کشیده است. امری که انتقاد صاحبان کمپانی Xpeng را نیز در پی داشته است.

تصاویر ، شاسی بلند چینی تسلا را به چالش می کشد؟

به گزارش وبلاگ ماکارون و به نقل از گیزموچاینا، کمپانی Xpeng به توسعه خانواده خودروهای برقی خود ادامه می دهد. این شرکت که در سال 2022 سال سختی را پشت سر گذاشت، خود را آماده می نماید تا با عرضه مدل های تازه، آن روزهای بد را پشت سر بگذارد. به تازگی، کمپانی Xpeng تازهترین تصاویر رسمی Xpeng G6 را منتشر نموده است، این خودرو یک شاسی بلند برقی است که زبان طراحی را که در پرونده های قبلی دیده می شد، حفظ نموده.

Xpeng G6 یک شاسی بلند براق با طراحی گرد و به سبک کوپه و خطوط بدنه صاف است. تصویر تیزر تازه طراحی چراغ عقب با عرض کامل را نشان می دهد که با مجموعه چراغ جلو مطابقت دارد. این خودرو بعلاوه دارای طراحی سبک فست بک و اسپویلر برقی جمع شونده برای ظاهری اسپرت تر است.

طبق آخرین گزارش ها، تصاویر قسمت پشتی G6 شاسی بلند تازه در سایت MIIT ثبت شده است و قرار است در نمایشگاه خودروی شانگهای سال جاری با قیمتی در حدود 39,400 دلار (حدود یک میلیارد و 970 هزار تومان) عرضه گردد. Xpeng همواره با تسلا مقایسه شده است و مدل G6 این برند نیز با تسلا مقایسه می گردد. این خودرو بخش بازار مشابهی با تسلا مدل Y دارد، هر دو شاسی بلندهای برقی شهری جادار هستند و احتمالاً قیمت آنها بسیار نزدیک است.

علاوه بر این، تیزر G6، تسلا را جسورانه با این عنوان به چالش می کشد، گویی به بیننده می گوید: اگر به صندوق عقبم نگاه می کنی، به تسلای مدل Y فکر نکن به این معنا که این مدل تازه دیگر چندان شباهتی به تسلا ندارد .

بیشتر بخوانید:

  • شاسی بلند مشترک بنز و غول برقی ساز چینی به بازار می آید | ترکیبی از پورشه، فورد موستانگ و لوتوس الترا

این حرکت جسورانه اما با انتقاد صاحبان Xpeng روبرو شده است، آنها اظهار داشتند: ماشین خوبی است، اما صادقانه بگوئیم، کپی رایتینگ شما واقعا بد است، به عنوان صاحبان این کمپانی، فکر می کنیم به چالش کشیدن مستقیم مدل(تسلا) Y غیر لازم است. تنها زمان نشان خواهد داد که این خودرو تا چه میزان توان رقابت با تسلا و سایر رقیبان در این عرصه را دارد.

منبع: همشهری آنلاین

به "تصاویر ، شاسی بلند چینی تسلا را به چالش می کشد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر ، شاسی بلند چینی تسلا را به چالش می کشد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید