خودرو

افزایش قیمت تایر استارت خورد ، موافقت ستاد تنظیم بازار با افزایش 20 درصدی قیمت تایر

با توجه به بحث های اخیر پیرامون موافقت وزارت صمت با افزایش قیمت تایر خودروهای سواری، رئیس انجمن تولیدکنندگان لاستیک، در این زمینه روشنگری کرد. او خاطرنشان کرد که در جلسه روز گذشته (شنبه 22 مهرماه)، ستاد تنظیم بازار با افزایش 20 درصدی قیمت تایرها موافقت...

23 مهر 1402

سرمایه گذاری سبز در نظام گردشگری؛ چالش ها و فرصت ها

گردشگری سبز مفهومی محبوب در میان گردشگران، سرمایه گذاران و سایر ذی نفعان بخش گردشگری در کشورهای در حال توسعه و پیشرفته است و با توجه به رواج گردشگری در سطح جهان، به سرعت در حال توسعه است.

15 مهر 1402

نحوه شستن و ضدعفونی کردن اسکاچ ظرفشویی

اسفنج و اسکاچ ظرفشویی به علت شستن ظرف ها بسیار آلوده هستند و حتما باید ضد عفونی گردد، البته برای شستشوی اسکاچ و اسفنج ظرفشویی باید از روش های مناسب استفاده کرد.

20 شهریور 1402

بزرگ ترین توربین بادی دنیا در چین به رکورد جدیدی دست یافت!

دیجیاتو نوشت: بزرگ ترین توربین بادی دنیا با قطر 252 متر، توانسته است تنها در یک روز در چین 384.1 مگاوات ساعت انرژی فراوری کند.

19 شهریور 1402

وزیر صمت: خبرهای خوب از صنعت خودرو در راه است ، باید به سمت قیمت های جهانی حرکت کنیم

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در صنعت خودرو با تعمیق ساخت داخل و تمرکز بر کیفیت باید به سمت قیمت های جهانی حرکت کنیم.

11 شهریور 1402

سامسونگ مشغول آماده سازی سنسور دوربین 440 مگاپیکسلی است

سامسونگ و سونی مهم ترین تولیدکنندگان سنسور دوربین موبایل هستند و سامسونگ با تولید سنسور های 200 مگاپیکسلی، در این زمینه سروصدای به راه انداخته اتس. حالا بر اساس یک گزارش تازه، سامسونگ بر روی 4 سنسور دوربین تازه کار می کند که یکی از آن ها از نوع 440 مگاپیکسلی...

28 مرداد 1402

دریاچه کومله یکی از جاذبه های طبیعی استان گیلان است

جاذبه ها/ براساس آخرین اخبار بدست رسیده، دریاچه کومله یکی از جاذبه های طبیعی استان گیلان است.

18 مرداد 1402

بازگشت خودروی مشهور برند انگلیسی به ایران، عکس

طبق اخبار منتشر شده از واردات خودروهای ام جی، احتمالا باید شاهد حضور دو مدل ZS و HS از این برند انگلیسی ساخت چین باشیم. با توجه به جو حاکم بر بازار، این فرصت خوبی است تا ام جی بتواند شکست های حضور در بازار ایران را جبران کند.

10 مرداد 1402

حقایق جالب درباره جعبه سیاه هواپیما

وقتی مردم بلیط هواپیما خریداری می نمایند و وارد کابین مسافری می شوند، به هیچ عنوان به دستگاهی به نام جعبه سیاه فکر نمی نمایند. این جعبه از بخش های مهم هر هواپیمایی است و وقتی سانحه ای رخ می دهد، یکی از اولین اقدامات کشورها جست وجو برای یافتن آن است. بیشتر...

29 تیر 1402

همه چیز درباره ژل ماشین ظرفشویی و مهم ترین کاربرد آن

چندین شوینده مختلف برای ماشین های ظرفشویی وجود دارد که هریک ویژگی های خاص خود را دارند. یکی از رایج ترین شوینده های ماشین ظرفشویی، ژل ماشین ظرفشویی است که هواداران بسیاری دارد. برندهای بسیاری در زمینه فراوری ژل ماشین ظرفشویی فعالیت می نمایند.

11 تیر 1402

قیمت خودرو تا سرانجام سال افزایش نخواهد داشت

رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو مشهد گفت: با واردات خودرو 100 درصد کاهش قیمت داریم و تا سرانجام سال قیمت خودرو افزایش نخواهد داشت.

10 تیر 1402

قیمت محصولات ایران خودرو امروز سه شنبه شش تیر 1402

خبرنگاران- پژو پارس ساده جزو مقرون به صرفه ترین سواری های صفرکیلومتر ایرانخودرو در بازار است که امروز سه شنبه ششم تیر به طور میانگین 490 میلیون تومان فروخته می گردد. در همین بازه قیمت می توانیم به رانا پلاس اشاره کنیم که در بازار 495 میلیون تومان قیمت دارد.

6 تیر 1402

کراس اور نو چینی به بازار ایران آمد، عکس

گجت نیوز نوشت: برند چینی VGV میخواهد نخستین نماینده خود را وارد بازار ایران کند. با مشخصات و امکانات کراس اوور نو VGV U75 پلاس آشنا شوید.

4 تیر 1402

تصاویر ، لوتوس الیز آینده در 6 دقیقه شارژ می شود ، نگاهی مدرن به خودرویی قدیمی

زمان شارژ خودروهای برقی همواره یکی از مهترین چالش های خودروسازان بوده، اما کانسپت دوباره بازسازی شده لوتوس الیز برقی نوید خودرویی را می دهد که تنها در 6 دقیقه شارژ خواهد شد. برد الیز تازه 250 کیلومتر است.

3 تیر 1402

خرید مواد شیمیایی و آزمایشگاهی را فقط در اوشیم جستجو کنید

امروزه خرید مواد شیمیایی، به یکی از دغدغه های پژوهشگران، صنعت گران، آزمایشگران و بسیاری از قشرهای مختلف جامعه که با مواد شیمیایی سر و کار دارند، شده است. کیفیت مطلوب ، دسترسی آسان، قیمت مناسب ،ارسال به موقع و... از ویژگی هایی است که مصرف کنندگان مواد شیمیایی...

1 تیر 1402

وقوع 13 حادثه آتش سوزی در اهواز به دلیل گرمای شدید، آتس سوزی 20 منزل مسکونی در نیوساید

آتش سوزی در منطقه نیوساید اهواز در پی گرمای شدید هوا، هرس نشدن علفزار و جمع آوری نکردن درختان خشک بوده که وزش باد شدید کار را سنگین کرد و اتصال برق نیز عامل توسعه این حادثه شده است.

27 خرداد 1402

همه تولیدکنندگان خودرو با لوگوهای جدیدشان

این شرکت های خودروسازی در چند سال اخیر لوگوهای خود را طراحی مجدد نموده اند.

17 خرداد 1402

حمله زورگیر ها به احسان حدادی قبل از سفر به آمریکا

احسان حدادی نایب قهرمان پرتاب دیسک المپیک لندن بامداد روز جمعه همراه با خانواده اش به سمت فرودگاه امام (ره) رفت تا از آنجا برای برپایی اردویی یک تا 2 ماهه به کشور آمریکا سفر کند. این ورزشکار پیش از رسیدن به فرودگاه با حادثه عجیبی روبرو شد و اتفاقات برای...

1 خرداد 1402

هاکونه ژاپن و جاذبه های گردشگری آن

هاکونه در فاصله تقریبا یک ساعته از شهر توکیو واقع شده است و به علت سرسبزی و طبیعت زیبا تبدیل تفرجگاه محبوبی برای ساکنین توکیو و گردشگران شده است. در اینجا بیشتر برایتان از دیدنی های هاکونه و جاذبه هایی که می توانید به آنها سر بزنید گفته ایم.

17 اردیبهشت 1402

معرفی برترین مراکز خرید در آفریقای جنوبی

آفریقای جنوبی از آن کشورهایی است که علاوه بر طبیعت و سافاری، مراکز خریدش هم بی نظیر است. قصد سفر به آفریقای جنوبی را دارید و می خواهید با مراکز خرید آفریقای جنوبی آشنا شوید؟ در ادامه اطلاعات مهم درباره مراکز خرید آفریقای جنوبی را گردآوری نموده ایم تا...

12 اردیبهشت 1402
تعداد: (175)