خرید مواد شیمیایی و آزمایشگاهی را فقط در اوشیم جستجو کنید

به گزارش وبلاگ ماکارون، امروزه خرید مواد شیمیایی، به یکی از دغدغه های پژوهشگران، صنعت گران، آزمایشگران و بسیاری از قشرهای مختلف جامعه که با مواد شیمیایی سر و کار دارند، شده است. کیفیت مطلوب ، دسترسی آسان، قیمت مناسب ،ارسال به موقع و... از ویژگی هایی است که مصرف کنندگان مواد شیمیایی در هنگام خرید در پی آن هستند.

خرید مواد شیمیایی و آزمایشگاهی را فقط در اوشیم جستجو کنید

در بسیاری از موارد، خریداران پس از خرید محصول شیمیایی مورد نظر خود، به دلیل عدم تحقق حداقل یکی از موارد مدنظر خود، از خرید خود رضایت حداکثری را ندارد. به همین دلیل فروشگاه مواد شیمیایی اشیم، به عنوان یکی از بزرگترین فروشگاه های آنلاین در این صنعت، بر آن شده است که تمامی این ویژگی ها را هنگام ارائه مواد شیمیایی به مشتریان عزیز رعایت نماید تا رضایت حداکثری خریداران از فروشگاه اشیم حاصل آید. در ادامه به معرفی بیشتر این فروشگاه می پردازیم.

معرفی فروشگاه اشیم

فروشگاه اشیم، از بزرگترین فروشگاه های مواد شیمیایی آنلاین یا برخط به شمار میرود. اوشیم سعی نموده است تا با گردهم آوردن کادری مجرب و متخصص در زمینه شیمی و مواد شیمیایی، یک محیط کاملا تخصصی را ایجاد کند تا در این محیط تخصصی، نیازهای خریداران مواد شیمیایی به برترین نحو، رفع گردد. اشیم سعی نموده است تا مواد شیمیایی را با برترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در اختیار مصرف کنندگان عزیز قرار دهد. با توجه به افزایش روزافزون قیمت های جهانی، فروشگاه مواد شیمیایی اشیم سعی نموده است تا در بعضی محصولات خود مانند رزین های اپوکسی و غیره، چندین محصول یکسان با کیفیت ها و قیمت های مختلف قرار دهد تا همه اقشار مصرف کننده آن محصول بتوانند با توجه به بودجه خود از مواد شیمیایی بهره مند شوند.

ارسال صحیح مواد شیمیایی به وسیله اشیم

معرفی بیشتر محصولات شیمیایی فروشگاه اشیم در قسمت های بعدی انجام خواهد شد، اما در اینجا ضروری است بیان گردد، فروشگاه اشیم، علاوه بر توجه به قیمت و کیفیت مواد شیمیایی، به نحوه ارسال و زمان ارسال مواد شیمیایی نیز توجه بسیار دارد. بسته بندی مناسب هر یک از انواع مواد، ارسال به وسیله راه های پستی و ارتباطی مختلف، از جمله ویژگی های ارسال مواد شیمیایی به وسیله فروشگاه اشیم است.

معرفی انواع محصولات فروشگاه اشیم

مواد شیمیایی موجود در فروشگاه مواد شیمیایی اشیم به صورت کلی دارای دسته بندی هایی است که هر روزه به این دسته بندی های مواد شیمیایی اضافه می گردد. اما تا به این لحظه، مواد شیمیایی موجود در فروشگاه مواد شیمیایی اشیم به مواد شیمیایی صنعتی، مواد شیمیایی آزمایشگاهی، مواد شیمیایی ساختمان و محصولات ویژه خودرو دسته بندی می شوند. اما همانطور که در بالاتر نیز بیان شد، این دسته بندی همه روزه به روز رسانی می گردد تا تنوع محصولات شیمیایی افزایش و بعلاوه یافتن محصولات در فروشگاه مواد شیمیایی اشیم آسان تر گردد.

محصولات تخصصی اشیم

خریداران و مصرف کنندگان مواد شیمیایی در هر زمینه ای که فعالیت دارند، اعم از آزمایشگاه های شیمی، آزمایشگاه های زیست شناسی، آزمایشگاه های زمین شناسی، آزمایشگاه های تشخیصی، کارگاه های تست بتن، آزمایشگاه های داروسازی و غیره، می توانند از محصولات موجود در فروشگاه مواد شیمیایی بهره مند شوند، زیرا اوشیم در فروش مواد شیمیایی سعی نموده است تا بیشترین تنوع ممکن و انواع محصولات شیمیایی مختلف را در فروشگاه خود موجود نماید. محصولات شیمیایی موجود در فروشگاه اشیم شامل نمک های فلزی مختلف (نمک فلزات اصلی و فلزات واسطه)، انواع لیگاندها و ترکیبات آلی، انواع حلال ها، چسب ها، موم ها، پلاستی سایزرها، افزودنی ها، روغن ها (مانند روغن های سیلیکون)، رزین ها (رزین های اپوکسی، پلی استر و غیره)، ترمیم کننده های بتن،سیلیکون قالبگیری، ماستیک و درزگیرها، محافظ و پوشش ها، اصلاح کننده های سطوح و غیره می گردد.

به تازگی دسته محصولات ویژه خودرو شامل مواد شیمیایی تمییز کننده داخل خودرو، اکتان بوستر و مکمل سوخت، جرمگیر سیسیتم خنک کننده رادیاتور و غیره نیز به فروشگاه مواد شیمیایی اشیم اضافه شده است تا گستره کاربران و خریداران مواد شیمیایی از فروشگاه مواد شیمیایی اشیم افزایش یابد و فروشگاه مواد شیمیایی اشیم بتواند خدمات بیشتری را به کاربران گرامی خود عرضه دارد.

خرید مواد شیمیایی با گریدهای متنوع در اشیم

از دیگر انواع دسته بندی هایی که در فروشگاه مواد شیمیایی اشیم به چشم می خورد و خریداران و مصرف کنندگان مواد شیمیایی می توانند از آن بهره مند شوند، وجود انواع گریدهای یک ماده شیمیایی و بعلاوه وجود برندهای مختلفی از یک ماده شیمیایی در فروشگاه مواد شیمیایی اشیم است. فروشگاه مواد شیمیایی اشیم سعی نموده است تا با فراهم نمودن گریدها و درجه های خلوصی نظیر گرید دارویی، گرید آزمایشگاهی، گرید صنعتی و گرید خوراکی از یک ماده شیمیایی؛ تمامی درجه های خلوص هر ماده شیمیایی را برای خریداران گرامی فراهم نماید. بعلاوه فروشگاه مواد شیمیایی اشیم، در فراهم کردن گریدهای تخصصی از یک ماده شیمیایی، مانند گرید کروماتوگرافی و حتی زمینه های بسیار تخصصی تر تبحر دارد.

کاربرد مواد شیمیایی

می توان گفت که امروزه مواد شیمیایی در همه زمینه های زندگی انسان ها نقش دارند و بدون مواد شیمیایی، زندگی بشر دچار اختلال خواهد شد. از صنعت رنگ و چسب گرفته تا مواد دارویی و خوراکی، کشاورزی، ریخته گری، آبکاری، نساجی، نفت و پتروشیمی، همه و همه با مواد شیمیایی سر و کار دارند. این سر و کار داشتن با مواد شیمیایی هم می تواند به صورت مستقیم باشد و هم می تواند به صورت غیر مستقیم صورت گیرد، اما به هر حال این ارتباط با مواد شیمیایی همیشه برقرار است.

خرید با اطمینان مواد شیمیایی با اشیم

در کنار همه ویژگی یاد شده در مورد فروشگاه مواد شیمیایی اشیم و تبدیل فروشگاه مواد شیمیایی اشیم به یکی از مراکز مهم فروش مواد شیمیایی، به خصوص مواد شیمیایی آزمایشگاهی؛ ایجاد حس اطمینان و رضایت حداکثری در خرید مواد شیمیایی از اهداف اصلی فروشگاه مواد شیمیایی اشیم است. مسیرها و راه های ارتباطی با فروشگاه برخط مواد شیمیایی اشیم برای استعلام قیمت و خرید انواع مواد شیمیایی به صورت زیر است.

تلفن: 88446925-021 و 88428964-021

موبایل: 09209091600

آدرس سایت: https://oshim.ir/

رسانه های اجتماعی: @oshim.ir

منبع: همشهری آنلاین

به "خرید مواد شیمیایی و آزمایشگاهی را فقط در اوشیم جستجو کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید مواد شیمیایی و آزمایشگاهی را فقط در اوشیم جستجو کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید