بازگشت خودروی مشهور برند انگلیسی به ایران، عکس

به گزارش وبلاگ ماکارون، طبق اخبار منتشر شده از واردات خودروهای ام جی، احتمالا باید شاهد حضور دو مدل ZS و HS از این برند انگلیسی ساخت چین باشیم. با توجه به جو حاکم بر بازار، این فرصت خوبی است تا ام جی بتواند شکست های حضور در بازار ایران را جبران کند.

بازگشت خودروی مشهور برند انگلیسی به ایران، عکس

امیرمسعود عابدین: خیلی از افراد فکر می نمایند که ام جی به طور کامل چینی شده است، در صورتی که دفتر مرکزی و طراحی این شرکت در بیرمنگام انگلیس واقع شده است و محصولات فراوریی در چین، زیر نظر ام جی انگلیس هستند.

در سال های اخیر، محصولات ام جی در بازار ایران جایگاه خوبی نداشتند و نتوانستند در دل مردم ایران جا باز نمایند این موضوع دلایل مختلفی می تواند داشته باشد که یکی از آن دلایل، نبود نمایندگی مناسب برای این برند انگلیسی است.

ام جی HS

ام جی HS جزو گزینه هایی است که احتمال حضور آن در بازار ایران، بالاست.البته ذکر این نکته را لازم می دانیم که مدلی که وارد ایران خواهد شد، احتمالا مربوط به سال 2020 باشد و شاید نسخه 2023 آن را در کشور نبینیم.

طراحی مدل 2020 ام جی HS به طور کلی، ساده و فارغ از شلوغ کاری است.المان های طراحی آن سال های ام جی در این خودرو دیده می گردد.

قلب تپنده GS را پیشرانه های مختلفی تشکیل می دهند.از پیشرانه های 1.5 لیتری توربوشارژ با قدرت 168 و 172 اسب بخار گرفته تا پیشرانه 2 لیتری توربو GDi که قادر به فراوری 230 اسب بخار قدرت و 370 نیوتون متر گشتاور است.

گیربکس پیشرانه های 1.5 لیتری، از نوع 7 سرعته دوکلاچه و گیربکس نسخه 2 لیتری TGDi، شش سرعته اتوماتیک است.گیربکس دنده ای هم برای این خودرو در نظر گرفته شده است.

  • عکس | تصاویر جنجالی لو رفته از یک خودروساز داخلی: رولزرویس چینی در بازار ایران؟

  • له کردن بی ام و بی نظیر زیر زنجیرهای تانک! / فیلم

سنسور نور و باران، سنسور دنده عقب، دوربین 360 درجه، درب صندوق عقب برقی، سقف پانورامای برقی، شش کیسه هوای 10 نقطه ای، نمایشگر لمسی، ترمز دستی برقی، اتوهلد، کروز کنترل تطبیقی، رادارهای نقطه کور خط خوان، ترمز اضطراری اتوماتیک، تهویه اتوماتیک، سردکن و گرمکن صندلی های جلو به همراه تنظیم برقی و… امکاناتی هستند که در نسخه فول آپشن دیده می شوند که بعید نیست این نسخه را در ایران ببینیم.

ام جی ZS

ام جی ZS در دو نسخه برقی و بنزینی عرضه می گردد که با توجه به نبود زیرساخت برای خودروهای برقی در ایران، شاهد حضور مدل بنزینی در بازار خواهیم بود.از نظر طراحی با یک خودروی مجذوب کننده و مالی مواجهیم.

نمای جلویی ظاهر ساده خودروهای مالی را ندارد و نسبتا جسورانه است.

نمای عقب ZS بسیار با قسمت جلویی طراحی هماهنگی دارد.اگزوزهای فیک در قسمت دیفیوزر به همراه نوار کرومی پایین صندوق عقب، همگی در اسپرت جلوه دادن نمای عقب همکاری می نمایند.

نسخه ای که احتمالا وارد ایران می گردد، دارای یک پیشرانه 1.3 لیتری 3 سیلندر است که 160 اسب بخار قدرت و 230 نیوتون متر گشتاور فراوری می نماید.گیربکس این خودرو CVT بوده و شتاب این خودرو حدود 8 ثانیه است.

از امکانات شاخص این خودرو می توان به صندلی و فرمان چرمی، سانروف، نورپردازی داخلی، نمایشگر 10.1 اینچی، اپل کارپلی و اندروید اتو، دوربین و سنسور دنده عقب، سنسور جلو، فرمان حساس به سرعت، محدود نماینده سرعت، پاور ویندوز، روف ریل، ایموبلایزر، ایزوفیکس و... اشاره نمود.ام جی ZS مجهز به سیستم هایی مانند ABS و EBD است.

امیدواریم با برداشته شدن محدودیت ارزی موجود در واردات، شاهد حضور مدل های مجذوب کننده و قوی تر این برند باشیم.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در وبلاگ ماکارون مراجعه کنید.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "بازگشت خودروی مشهور برند انگلیسی به ایران، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت خودروی مشهور برند انگلیسی به ایران، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید