ماجرای حمله فرا زمینی ها به یک روستا چه بود؟

به گزارش وبلاگ ماکارون، چندی پیش کنفرانسی عجیب درباره بشقاب پرنده ها و حضور بیگانگان در آمریکا برگزار گردید که در آن محققان مدعی شدند، بیگانگانی روی زمین و در کنار ما انسان ها زندگی می نمایند. به نظر می رسد چند تا از این بیگانگان راه خود را به روستایی در کشور پرو باز نموده اند!

ماجرای حمله فرا زمینی ها به یک روستا چه بود؟

به گزارش خبرآنلاین، بیش از یک ماه است که روستایی کوچک در پرو، تحت اشغال بیگانگان قرار گرفته است. اهالی این روستا، این مزاحمان را فقط با یک کلمه توصیف می نمایند و آن هم فرازمینی هاست.

بنابه گفته شاهدان، این موجودات فرازمینی می توانند تا چند متر بالای سطح زمین پرواز نموده و پرسه بزنند. آن ها به ابزار های عجیبی روی بدن شان مجهز هستند که از آن ها نور قرمز منتشر می گردد.

روستایی ها می گویند این موجودات عجیب، نه تنها با حضور شبانه شان در شب موجب ترس و وحشت اهالی شده اند، بلکه یکبار هم قصد داشتند دختر 15 ساله ای را بربایند که پیروز نشدند، اما دختر از ناحیه گردن مجروح شده بود.

پس از گزارش این اخبار از سوی رسانه های محلی، نیرو های پلیس و بعلاوه نیروی دریایی، تحقیقات گسترده ای را شروع کردند و معین شد این غریبه های پرنده از آنسوی ستاره ها به زمین نیامده اند. درواقع این موجودات، معدنچی های غیرقانونی بودند که با استفاده از جت پک (وسیله ای است که به پشت بسته می گردد و با فشار گاز به پرواز درمی آید)، در جستجوی معادن طلا بودند.

تجهیزات این معدنچی های غیرقانونی، آن ها را در برابر سلاح های گرم ایمن نموده بود و این تصور را موجب شده بود که آن ها فرازمینی هستند. این معدنچی ها با استفاده از جت پک می توانستند حدود 100 متر بالاتر از سطح زمین پرواز نمایند و نور قرمز متصاعد از جت پک، زیر پا های آن ها را روشن می کرد.

پلیس، این معدنچی های شرور را دستگیر و به مقامات تحویل داد.

منبع: فرارو

به "ماجرای حمله فرا زمینی ها به یک روستا چه بود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماجرای حمله فرا زمینی ها به یک روستا چه بود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید