مجیدی ریسک بزرگی کرد، استقلال از فرصت به دست آمده بهره نبرد

به گزارش وبلاگ ماکارون، عبدالعلی چنگیز در مصاحبه با خبرنگاران در مورد تساوی استقلال برابر نساجی از هفته پنجم لیگ برتر گفت: آبی پوشان مقابل نساجی خوب نبودند. این تیم هنوز به هماهنگی کامل دست پیدا نکرده. برخی از بازیکنان در حد و میزان های همیشگی نبوده اند و با اینکه همه چیز به سود استقلال بود و این تیم می توانست با یک پیروزی داخل خانه، صدرنشینی خود را تداوم ببخشد اما این اتفاق رخ نداد و آبی ها با تساوی برابر نساجی به رده دوم سقوط کردند.

مجیدی ریسک بزرگی کرد، استقلال از فرصت به دست آمده بهره نبرد

وی در مورد استفاده مجیدی از یک دروازه بان جوان گفت: علیرضا رضایی دروازه بان آینده داری است. مجیدی با وجود حسینی و مظاهری، ریسک بزرگی کرد که این گلر جوان را درون دروازه قرار داد اما رضایی با عملکرد خوبش برابر نساجی و اجازه گل نزدن به مهاجمان این تیم، جواب اعتماد سرمربی خود را به خوبی داد.

مهاجم پیشین استقلال در مورد ارزیابی فنی اش از عملکرد خطوط سه گانه استقلال گفت: سیاوش یزدانی در خط دفاع عملکرد خوبی داشت اما هنوز مدافعان استقلال ایراداتی دارند که باید هر چه زودتر رفع گردد. با توجه به بازیهای سختی که استقلال در پیش رو دارد هماهنگی مدافعان می تواند باعث موفقیت استقلال گردد.

وی ادامه داد: در خط هافبک هنوز هم به یک بازی ساز احتیاج است. رضاوند مقابل نساجی سردرگم بود و نتوانست انتظارات را برآورده کند. آبی ها باید با خط هافبک خود تمرینات بیشتری انجام دهند زیرا کمربند میانی استقلال باید محکم باشد تا حریفان نتوانند با غلبه بر خط هافبک، موقعیت گلزنی به مهاجمانشان بدهند.

چنگیز اظهار داشت: خط حمله با وجود حضور یک بازیکن خارجی هنوز شرایط خوبی ندارد. مقابل نساجی چند موقعیت به راحتی از دست رفت و اگر این فرایند بخواهد ادامه پیدا کند کار برای استقلال در بازیهای آینده سخت خواهد شد.

وی در مورد ملاقات روز چهارشنبه هفته جاری استقلال برابر گل گهر سیرجان گفت: جدال دو سرمربی که هر دو استقلالی هم هستند مجذوب نماینده خواهد شد. به طور حتم این دو نفر نمی خواهند برابر یک دیگر بازنده باشند. استقلال می داند در سیرجان کار سختی در پیش دارد. آنها باید تا زمان به جای مانده نقاط قوت و ضعف حریف را به خوبی بررسی نموده تا بتوانند از آن استفاده و به پیروزی برسند. قلعه نویی هم نمی خواهد مقابل شاگردانش بازنده باشد. او می خواهد در سیرجان با حمایت طرفداران گل گهر حریف را شکست داده تا خود را به صدر جدول نزدیک کند.

وی در مورد انتقاداتی که از علیرضا فغانی داور ملاقات استقلال و نساجی انجام شده گفت: منصفانه آن است که قضاوت را به اهلش بسپاریم البته پنالتی نگرفته شده بسیار مشکوک بود و از این موارد بارها دیده شده که به وسیله داور پنالتی گرفته می گردد اما بهتر است نظر نهایی را کارشناسان داوری بدهند.

چنگیز در خاتمه در مورد حضور دوباره تماشاگران در استادیوم بعد از 22 ماه گفت: برترین اتفاق هفته پنجم آمدن تماشاگران به استادیوم بود. تیم های پرطرفدار می توانند با حضور طرفدارانشان نتیجه را به نفع خود رقم بزنند اما از طرفداران می خواهم که با ورود به استادیوم، پروتکل های بهداشتی را رعایت نموده تا بتوانند تا خاتمه فصل با حضور در استادیوم تیم محبوبشان را تشویق نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "مجیدی ریسک بزرگی کرد، استقلال از فرصت به دست آمده بهره نبرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجیدی ریسک بزرگی کرد، استقلال از فرصت به دست آمده بهره نبرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید