مدل های تازه مبل راحتی چند حالته و بسیار نرم با طراحی مدرن

به گزارش وبلاگ ماکارون، مبل راحتی چند حالته نه تنها مهم ترین وسیله در هال پذیرایی و نشیمن، بلکه یکی از مهم ترین وسایل در خانه است. مبل راحتی را می گردد نیروگاه اصلی یک خانه دانست. مبل های چند حالته یا چند تکه را می توان به شکل های متفاوت استفاده و فضای اضافی برای نشستن افراد را ایجاد کرد. جابجایی این مبل ها نسبت به مدل های یک تکه بسیار راحت بوده و مسئله ای در تغییر چیشن خانه یا جابجایی مبل برای تمیز کردن خانه نخواهید داشت. در این مطلب به معرفی تعدادی از جدیدترین و مجذوب کننده ترین مدل های مبل راحتی چند حالته می پردازیم که از طراحی مدرن بهره برده و بسیار نرم و زیبا هستند. برای آشنایی بیشتر لطفاً تا خاتمه همراه ما باشید.

مدل های تازه مبل راحتی چند حالته و بسیار نرم با طراحی مدرن

اگر بدنبال مبلی ساده و کاربردی برای اتاق نشیمن منزل خود می گشت مدل زیر نمونه بسیار خوبی است. با وجود این مبل لذتی دوچندان هنگام لم دادن روی مبل و مطالعه کتاب تجربه خواهید کرد. طراحی این مبل به صورتی است که قسمت لانژ یا لم دادنی مبل را می توان به سمت دیگر هم جابجا کرد.

علاقمندانی که بدنبال یک مبل راحتی نرم و مدرن هستند مدل های زیر گزینه بسیار مناسبی است. این مبل ها با طراحی مینیمالیستی و بلوک مانند علی رغم اینکه ساده هستند، اما بسیار زیبا و دوست داشتنی دیده می شوند. نکته جالب در خصوص مبل راحتی چند حالته این است که هر تکه آنرا می توانید به صورت یک جایگاه جداگانه بهره ببرید.

مبل راحتی مشکی رنگ هوادار زیادی بین ایرانی ها ندارد. اما در هر صورت اگر شما جزء علاقمندان به رنگ مشکی هستید، مبل راحتی زیر با چرم مصنوعی و طرح بیسکوئیتی طراحی شده که مناسب آپارتمان سوئیت های کوچک است.

مبل های راحتی پف نموده و به اصطلاح یغور وقتی در هال پذیرایی خانه قرار می گیرند، همه را به نشستن و لم دادن روی خود فرا می خوانند. حال وقتی این مبل ها با طراحی مدرن و شیک امروزی ترکیب گردد، نتیجه کار یک وسیله دوست داشتنی نزد همگان خواهد شد. شکل های زیر تعدادی از مبل های راحتی نرم و چند تکه را نشان می دهد.

پارچه مخمل از جمله پارچه هایی است که در همان لحظه اول تمام نگاه ها را به خود جذب خواهد نمود. حال وقتی این پارچه بر روی مبل راحتی استفاده گردد، نتیجه کار بی نهایت تاثیرگذار خواهد شد. شکل زیر یک مبل راحتی چند حالته با جابجایی آسان و پارچه های مخملی لوکس را نشان می دهد که مخصوص خانه های امروزی و با کلاس طراحی شده است.

برای آپارتمان های نقلی و سوئیت های کمجا باید سراغ مبل هایی رفت که در کنار اشغال فضای کم فضای کافی و بسیار راحت برای نشستن و حتی لم دادن اعضای خانواده فراهم کند، مدل مبل های راحتی زیر دقیقاً چنین ویژگی ایی را در خود دارند.

مبل راحتی چرم طبیعی شاید تنها اثاثی باشد که یک خانه برای کامل شدن به آن احتیاج داشته باشد. شکل زیر یک مبل راحتی چند حالته چرم را نشان می دهد که قسمت لم دادنی آن بالا می آید تا یک فضای عظیم و جادار را برای ذخیره سازی لوازم موجود در اتاق نشیمن نشان دهد. بعلاوه پشتی این وسیله به طور کامل می خوابد تا این مبل تبدیل به یک تخت جمع و جور و صد البته راحت و نرم برای استراحت گردد.

رنگ های شاد و انرژیک حضورشان در خانه های ایرانی لازم است، همانطور که می دانید تم غالب بیشتر خانه های ایرانی از رنگ های خنثی تشکیل شده و همین موضوع شرایط را برای حضور رنگ های انرژیک و شاد فراهم می نماید. مبل راحتی یک گزینه بسیار عالی برای اضافه کردن این رنگ ها به دکوراسیون داخلی منزل است. رنگ هایی مثل زرد، نارنجی، سبز، آبی و صورتی از جمله رنگ های شاد و انرژیکی هستند که وجود آنها به صورت تاکیدی، زیبایی بی حد و حصری به چیدمان منزل خواهد داد.

مدل مبل های U شکل برای منازل عظیم و خانواده های پرجمعیت بسیار ایده آل بوده و فضای کافی برای نشستن تمام افراد خانواده دور یکدیگر را فراهم می نماید. بعلاوه مبل های یو شکل، بر خلاف مبل های ال، در دو طرف خود فضایی برای لم دادن و دراز کشیدن فراهم می نمایند. معمولا قسمت زیرین این مبل ها، دارای کمد مخفی برای ذخیره سازی لوازم است.

مبل راحتی چند حالته زیر با پارچه چرم طبیعی روکش شده و از پشتی های چند حالته و قابل تنظیم بهره می برد. با وجود این مبل در اتاق نشیمن، برای برطرف خستگی می توانید بدن خود را در هر حالتی که احساس راحتی بیشتری می کنید، قرار بدهید.

بیشتر مبل هایی که تا الان مشاهده کردید مناسب آپارتمان های کوچک بودند، برای فضاهای عظیم و خانه های ویلایی، احتیاج به یک مبل 7 نفره و بیشتر یک موضوع ضروری و مهم است. مبل های عظیم هم معمولا از طراحی چند تکه یا سکشنال بهره می برند که جابجایی بین فضاهای مختلف و بعلاوه انتخاب چینش های متفاوت را ممکن می سازد. برای مثال اگر حالتی رسمی می خواهید، قطعات مبل را با فاصله از یکدیگر قرار خواهید داد و اگر بدنبال چینشی غیر رسمی و صمیمی هستید، باید قطعات مبل را کنار هم قرار دهید.

منبع: اتاق

به "مدل های تازه مبل راحتی چند حالته و بسیار نرم با طراحی مدرن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدل های تازه مبل راحتی چند حالته و بسیار نرم با طراحی مدرن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید