مرگ و میر روزانه کرونا در 16 استان کشور، کمتر از 5 نفر بود، تاثیر واکسیناسیون در کاهش مرگ و میر بیماران کووید19 کاملا مشهود است

به گزارش وبلاگ ماکارون، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت گفت: فرایند کاهش مرگ و میر روزانه بیماری کرونا در کشور پس از عبور از قله خیر پنجم بیماری مشهود بوده به گونه ای که مرگ و میر تازه روزانه در 16 استان کشور، امروز کمتر از 5 نفر بود.

مرگ و میر روزانه کرونا در 16 استان کشور، کمتر از 5 نفر بود، تاثیر واکسیناسیون در کاهش مرگ و میر بیماران کووید19 کاملا مشهود است

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ ماکارون، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت گفت: فرایند کاهش مرگ و میر روزانه بیماری کرونا در کشور پس از عبور از قله خیر پنجم بیماری مشهود بوده به گونه ای که مرگ و میر نو روزانه در 16 استان کشور، امروز کمتر از 5 نفر بود که یکی از عمده ترین دلایل آن در کنار فداکاری ها و تلاش های شبانه روزی مدافعان سلامت، تسریع در واکسیناسیون عمومی علیه کرونا است.

بیشتر این استان ها از استان هایی بوده اند که سن واکسیناسیون در آن ها تا قبل از برداشتن محدودیت سنی، کمتر از سایر نقاط کشور بوده و یا درصد پوشش واکسیناسیون در آن ها مناسب بوده است.

استان های کرمان، هرمزگان و خراسان جنوبی هیچ موردی از مرگ و میر بیماران کرونا نداشته اند.

در استان های یزد، ایلام، سمنان و سیستان و بلوچستان در شبانه روز گذشته، فقط یک مورد مرگ و میر کرونایی ثبت شده است.

استان های مرکزی، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد در این بازه زمانی، هر کدام فقط دو مورد مرگ و میر کووید19 داشته اند.

در استان های همدان، اردبیل و زنجان در شبانه روز گذشته، سه مورد مرگ و میر کرونایی ثبت شده است.

همچنین در استان خراسان شمالی، 4 مورد و در استان های لرستان و چهارمحال و بختیاری، 5 مورد مرگ و میر بیماران کووید19 ثبت شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "مرگ و میر روزانه کرونا در 16 استان کشور، کمتر از 5 نفر بود، تاثیر واکسیناسیون در کاهش مرگ و میر بیماران کووید19 کاملا مشهود است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرگ و میر روزانه کرونا در 16 استان کشور، کمتر از 5 نفر بود، تاثیر واکسیناسیون در کاهش مرگ و میر بیماران کووید19 کاملا مشهود است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید