معروف ترین دبیرستان های تسخیر شده (قسمت اول)

به گزارش وبلاگ ماکارون، تا به امروز در دنیای گردشگری وحشت، با جاذبه های متعددی آشنا شدیم. اما شاید وقت آن رسیده که به مقاصدی تازه سر بزنیم. با خبرنگاران همراه باشید.

معروف ترین دبیرستان های تسخیر شده (قسمت اول)

معمولا با شنیدن مقصد گردشگری وحشت، فکر ما نخست به جاهایی بدیهی همانند گورستان و مکان های متروکه و قدیمی پرواز می نماید، اما شاید برای تان جالب باشد که بدانید که مدارس هم ممکن است به دلیل پاره ای از پیوندهای عجیب، به شکلی با دنیای ترس و وحشت در ارتباط باشند. این بار گشت و گذارمان را به شماری از تسخیر شده ترین مدارس دنیا اختصاص دادیم.

دبیرستان ال پاسو (El Paso)، ال پاسو، تگزاس

وقتی پای مدارس ترسناک و تسخیر شده آمریکا به میان بیاید، نام مدرسه ال پاسو (El Paso) از دیگر مدارس پیشی گرفته و جایگاه نخست را از آن خود می نماید. داستان های پیرامون این مدرسه تمامی ندارد، از راهروهای عجیب و مه گرفته تا قطرات مایع چسبناک و بدبویی که از سقف می چکند و البته کلاس های مخفی که ظاهرا در قسمت زیرین ساختمان فعلی واقع شده و کسی از وجود آنها اطلاع نداشت.

اما شاید در این میان مهم ترین داستان مربوط به عکس مراسم فارغ التحصیلی دانش آموزان سال 1986 باشد. تصویر زنی که در قسمت میانی تصویر قرار گرفته، بی شک اندکی تار است، اما هیچ تردیدی وجود ندارد که او هم همانند سایرین در این تصویر حضور دارد، یا دست کم این آن چیزی است که هر کسی با نگاه کردن این عکس، تصور می نماید. اما طبق گفته های دانش آموزان پبشین هنگام عکس برداری، کسی در آن قسمت حضور نداشته است و هیچ کس هم نتوانسته زن داخل عکس را شناسایی کند.

عده ای بر این باورند که این زن در واقع دختر جوانی است که مدت ها قبل با پریدن از بالکن راهروی مه گرفته، به زندگی خود انتها داده است. در همین رابطه حتی عده ای گواهی می دهند که گهگاه شبحی را دیده اند که از همان بالکن بیرون پریده و قبل از آنکه به زمین برخورد کند، در هوا ناپدید می گردد. در هر صورت شاید نام دبیرستان ال پاسو با معجونی از داستان و افسانه های ترسناک گره خورده باشد، اما برای عاشقان دنیای ترس و هیجان مجذوب نماینده است.

مدرسه ال پاسو- تگزاس

دبیرستان لی ویلیامز (Lee Williams)، کینگمن (Kingman)، آریزونا

شاید اگر مدرسه شما هم بر فراز بقایای شهری سابقی همانند راه آهن، معدن و البته یک دامداری قدیمی واقع شده بود، جای عجیب و غریبی می گردد. بقایای برجای مانده از زمانی که آریزونا همنوز یک قلمروی در حال رشد بود و شاید همین مسئله باعث شده که دانش آموزان ناخواسته با یکی دو روح کینه توز هم روبرو شوند.

در حقیقت دانش آموزان دبیرستان لی ویلیامز ادعا می نمایند که بارها با روح مردی روبرو شده اند که کلاهی قدیمی به سر داشته و در میان راهروهای خالی حرکت می نموده است، از سوی دیگر روح دختر جوانی نیز ظاهرا شب هنگام در این مدرسه پرسه می زند که دوست دارد بیرون رفته و بازی کند. این دو روح معمولا در هنگام ظهور و جابجایی، تأثیراتی را روی شرایط چراغ ها گذاشته و اثری فیزیکی از خود بر جای می گذارند.

از سوی دیگر در نوسازی های انجام شده در سال 2010، بخشی از زمین فوتبال مدرسه درست در بالای گورستان قدیمی شهر ساخته شد و همین امر ممکن است دلیل ظهور ارواح پوشیده در لباس های قدیمی که طی مراسم فارغ التحصیلی مشاهده شده اند را توجیه کند. علاوه بر این وجود هفت تابوت مدفون در زیر زمین نیز از دیگر دلایل این تسخیر کلاسیک هستند و ایفاگر نقشی مهم در این داستان هستند.

دبیرستان لی ویلیامز- آریزونا

دبیرستان کتدرال (Cathedral)، لس انجلس، کالیفرنیا

روبرو شدن با عامل ترس و وحشت شاید برترین راه چاره برای غلبه بر آن باشد، اما دبیرستان کتدرال قطعا پیشنهاد مناسبی برای امتحان کردن این روش نیست، مخصوصا با توجه به این نکته که این مدرسه روی بقایای برجای مانده از گورستان قدیمی کلواری (Calvary) ساخته شده است.

از طرف دیگر سنگ قبرهای قدیمی در طی این نوسازی از محل اصلی خود برداشته و امروزه در اطراف زمین فوتبال مدرسه قابل مشاهده هستند. به علاوه نماد خوش شانسی این مدرسه را اشباح تشکیل می دهند و جالب است که بدانید دانش آموزان و معلمان از شرایط دبیرستان محل کار و تحصیل خود به قدری راضی هستند که به ندرت به داستان تسخیر شده بودن این دبیرستان اشاره می نمایند. اما کارگرانی که در طول عملیات تعمیر و نوسازی در ساختمان مدرسه مشغول کار بودند ظاهرا در این احساسات سرشار از احترام و غرور، مشارکتی نداشته و ادعاهای دیگری مطرح می نمایند.

آنها می گویند که بارها حین کار صدای ارواح ساکن این مدرسه را شنیده و حتی آنها را به چشم خود دیده اند. به ویژه این حضور شب هنگام حالت ملموس تری به خود گرفته است، به طوری که با سرد شدن ناگهانی و غیر منتظره بخش هایی از مدرسه از بُعد فیزیکی نیز قابل تشخیص بوده است.

دبیرستان کتدرال، کالیفرنیا

دبیرستان پوکاتلو (Pocatello)، پوکاتلو، آیداهو

اگر شما در زمره آن دسته از افرادی هستید که به راحتی و بواسطه شنیدن داستان های ارواح دستخوش ترس و وحشت نمی شوید، حتما باید سری به این دبیرستان مرموز و تسخیر شده بزنید.

ظاهرا ارواح بسیاری در راهروهای این مدرسه بالا و پایین می فرایند و صدای نجوای شان به گوش بسیاری از دانش آموزان رسیده و یا حتی خنده هایشان در سالن نمایش مدرسه پیچیده است. حتی مدارک ضبط شده روی نوار ویدیو نیز از یک حضور مرموز حکایت می نماید که با کم و زیاد شدن نور چراغ ها و البته خاموش و روشن شدن دوربین های امنیتی همراه است، شبحی که ظاهرا شب هنگام و در نبود شلوغی و ازدحام دانش آموزان آسوده خاطر به گشت و گذار پرداخته است.

محققان عالم پدیده های ماورایی کشف کردند که دست کم شش مرگ در ملک این مدرسه اتفاق افتاده است، از جمله دو مورد خودکشی در اواخر سال 1940. نکته عجیب اینکه هنوز هم رایحه قوی عطر یکی از این دو دختر که ظاهرا خود را با طناب از گنجه اش حلق آویز نموده بود، گاه و بیگاه در راهروهای این قسمت از مدرسه به مشام می رسد. حتی وقتی قفسه متعلق به او از این مکان برده شد نیز این رایحه به جای مانده است.

دبیرستان تسخیر شده پوکاتلو، آیداهو

دبیرستان تِپِکا (Topeka)، کانزاس

وقتی دبیرستان تپیکا در اواخر سال 1890 تأسیس شد، ناگزیر گورستان قدیمی نیز جابجا شد و باید دید که این جابجایی اجباری، چگونه تأثیرات منفی از خود برجای گذاشت. اکنون دانش آموزان این دبیرستان مجبورند به صدای زمزمه و مکالمات یواشکی ارواح گوش دهند و شاهد پدیده های عجیبی باشند که به خصوص هنگام رفت و آمد در راهروهای مدرسه آن هم به تنهایی، پیش چشم شان رخ می دهند.

از سوی دیگر درست در زیر دبیرستان تونل هایی وجود دارد که به سمت گورستانی مخفی راه دارد و این مکان خود ترسناک ترین بخش این مدرسه است. اما به نظر می رسد این شهر خود نیز شهری مرموز و عجیب است چرا که مکان های دیگر این شهر همانند کلیسای هریسون و ساختمان کاپیتال نیز ظاهرا در تسخیر ارواح هستند.

دبیرستان توپکا، کانزاس

به انتها بخش اول این مطلب رسیدیم، در بخش بعدی باز هم به سراغ معروف ترین مدارس تسخیر شده دنیا خواهیم رفت.

منبع: کجارو / craveonline.co.uk

به "معروف ترین دبیرستان های تسخیر شده (قسمت اول)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معروف ترین دبیرستان های تسخیر شده (قسمت اول)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید