ناگفته های شخصیت مرموز یاغی از لات های جنوب تهران

به گزارش وبلاگ ماکارون، مهدی حسینی نیا بازیگر نقش برادر بهمن خان در سریال یاغی که در قالب شخصیت مرموز رحمان هنرنمایی کرده روایت های جالبی از محله ای که در آن زندگی کرده اعلام کرد.

ناگفته های شخصیت مرموز یاغی از لات های جنوب تهران

مهدی حسینی نیا بازیگر نقش برادر بهمن خان در سریال یاغی ساخته محمد کارت در تازه ترین گفتگوی تصویری به دوران کودکی و محله ای که در آن بزرگ شده اشاره کرد و گفت: من بزرگ شده یافت آباد هستم. این زندگی ها می دیدم، اما لات های الان با قدیم خیلی فرق می کنند. همه در مجموع شرارت می کنند، اما خب مدل لات های امروز تافاوت کرده است. فضای مجازی هم به کمک آن ها آمده است.

مهدی حسینی نیا قبل از اینکه نقش رحمان برادر بهمن خان در سریال یاغی را برعهده بگیرد در شبکه نمایش خانگی حضور داشت و در سریال های عالیجناب، سیاوش، می خواهم زنده بمانم و میدان سرخ بازی کرده بود، اما بازی در نقش رحمان در مجموعه یاغی باعث شد بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد.

فیلم های برادران لیلا، دسته دختران، مصلحت و روز ششم آخرین کار های مهدی حسینی نیا در سینما محسوب می شود. فیلم های روشن، شنای پروانه، گورکن، عنکبوت، شب اول 18 سالگی، ما همه با هم هستیم، متری شیش و نیم، بنفشه آفریقایی، ایستگاه اتمسفر، شنل، اینجا کسی نمی میرد، خشکسالی و دروغ، روایت ناپدید شدن، هیچ کجا هیچ کس و من همسرش هستم دیگر فیلم های حسینی نیا است.

منبع: همشهری

منبع: فرارو

به "ناگفته های شخصیت مرموز یاغی از لات های جنوب تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناگفته های شخصیت مرموز یاغی از لات های جنوب تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید