هاکونه ژاپن و جاذبه های گردشگری آن

به گزارش وبلاگ ماکارون، هاکونه در فاصله تقریبا یک ساعته از شهر توکیو واقع شده است و به علت سرسبزی و طبیعت زیبا تبدیل تفرجگاه محبوبی برای ساکنین توکیو و گردشگران شده است. در اینجا بیشتر برایتان از دیدنی های هاکونه و جاذبه هایی که می توانید به آنها سر بزنید گفته ایم.

هاکونه ژاپن و جاذبه های گردشگری آن

هاکونه ژاپن چه دارد؟

سفر به غول مالی آسیا، ژاپن، می تواند همراه با تماشا جاذبه های طبیعی و فرهنگی بسیاری باشد. به خصوص آنکه قرار باشد در مسیرتان شهر هاکونه ژاپن را نیز ببینید. هاکونه با چشمه های آب گرم، پارک های ملی، قصرهای سلطنتی و نمایی متفاوت از کوه فوجی، از برترین مقاصد ژاپن است. از آنجا که قرار است همراه با تور ژاپن وبلاگ ماکارون به این شهر نیز سر بزنیم، بیشتر درباره هاکونه ژاپن برایتان گفته ایم.

اونسن، چشمه های آبگرم ژاپن

اونسن که در زبان ژاپنی به معنی آبگرم است، با صدها حمام آبگرم می تواند اوقات خوب و مجذوب نماینده را برایتان رقم بزند. از آنجا که این چشمه ها از دل زمین می آیند، با گرمای طبیعی و مواد معدنی، خستگی سفر را از تن تان به در می نمایند.

جاده قدیمی توکایدو

اولین جاده ژاپن باستان، جاده توکایدو بوده که از گذشت با نظم، امنیت، کنترل و نظارت بالا، تبدیل به یکی از جاذبه های ژاپن شده است. جاده باستانی توکایدو به علت سفرهای خطرناک بین توکیو و کیوتو، سال ها پیش احداث شده است. در آن موقع ها وجود غارتگران، راهزنان و حتی بعضی از سامورایی ها، دولت ژاپن را مجبور کرد که جاده ای امن برای مسافران و تاجران تامین نمایند. متاسفانه بخش بسیاری از این جاده باستانی به محدوده بزرگراه تبدیل شده است. با این حال بخشی از مسیر سنگی این جاده که هاکونه و هاتاجوکی را به یکدیگر وصل می نماید، حفظ شده است. شما می توانید با پیاده روی یک ساعته از میان جنگلی زیبا، از تماشا این جاده قدیمی نیز لذت ببرید.

ریوکان، مسافرخانه ژاپنی

در زبان ژاپنی ریوکان به معنای مسافرخانه است. از آنجا که شهر هاکونه یک مقصد توریستی قدیمی است ریوکان های بسیاری را می توانید در این شهر پیدا کنید. ریوکان هایی که می توانید حتی امروز در آنها اقامت کنید و زندگی متفاوت ژاپنی را از نزدیک ببینید. چرا که تجربه اقامت در ریوکان، شبیه ماندن در یک اتاق معمولی نیست. سبک و استایل ژاپنی ها و وجود اونسن اختصاصی (چشمه آبگرم) در ریوکان ها، آن ها را به یک جاذبه گردشگری کم نظیر تبدیل نموده است. ریوکان یا مسافرخانه هاکونه نیز با آداب و رسوم ژاپنی تزئین شده است. در نتیجه با تماشا یا اقامت در ریوکان، می توانید چیزهای بسیاری درباره مسافرخانه ژاپنی بدانید.

پارک ملی فوجی هاکونه

اگر اهل کوهنوردی هستید یا پیاده روی می کنید، پارک ملی فوجی در شهر هاکونه می تواند یک انتخاب مجذوب نماینده برای شما باشد. از آنجا که خود شهر هاکونه نیز در بخشی از این پارک قرار گرفته است، می تواند برایتان تجربه ای متفاوت را رقم بزند. با این حال در طی تور ژاپن حتما به بخش های دیگر پارک ملی فوجی هاکونه نیز سر بزنید. این پارک مسیرهای متفاوتی برای پیاده روی و کوهنوردی دارد. در نتیجه برای دوستداران طبیعت و ورزش، حرف های زیادی برای گفتن دارد.

موزه فضا باز شهر هاکونه

یکی از جاذبه های توریستی شهر هاکونه ژاپن، موزه فضا باز این شهر است. این موزه در مسیر راه آهن هاکونه قرار گرفته است و موزه شمالی آن دارای دو بخش داخلی و خارجی می باشد. در بخش داخلی مجموعه ای نفیس از آثار هنرمندانی مانند پیکاسو قرار گرفته که بازدید از آن ها ابعاد تازه تری از هنر را به شما نشان می دهد. در محیط خارجی موزه، مجموعه ای از مجسمه ها را خواهید دید که در قسمت فضای باز با چیدمان جالبی بر روی زمین قرار داده شده اند. در تور ژاپن خود نباید بازدید از موزه فضا باز شهر هاکونه را از دست بدهید.

راه آهن هاکونه

راه آهن هاکونه توزان، از اولین خطوط راه آهن ژاپن است که مسیری کوهستانی دارد.راه آهنی که این قطار طی می نماید شامل مسیر شهر هاکونه یوموتو تا جاده ای باریک و کوهستانی به نام گورا است. در طی سفر با این قطار، از پل های کوهستانی و تونل هایی در اعماق کوهستان می گذرید و عبور از میان جنگلی انبوه را تجربه می کنید. این مسیر تجربه ای هیجان انگیز و بسیار فوق العاده برای شمایی که می خواهید از تور ژاپن خود لذت ببرید به تنهایی کافی است.

قصر سلطنتی شهر هاکونه

این قصر از جاذبه های مهم شهر هاکونه ژاپن است و عمارت یا ویلا تابستانه خانواده سلطنتی به شمار می رود. معماری سلطنتی آن، باغ های اطرافش که شاهکاری در ساخت باغ ژاپنی محسوب می گردد از دیگر جاذبه های گردشگری شهر هاکونه هستند. در اطراف این عمارت، می توانید از پارک اونشی نیز تماشا کنید. پارکی که زیبایی این قصر را چندین برابر می نماید. از قلم نیاندازید، قبل از ترک عمارت چند عکس با منظره زیبای این عمارت به دریاچه آشینوکو هاکونه ژاپن نیز بگیرید.

آشینوکو، دریاچه آتشفشانی

دریاچه آشینوکو، در دهانه یک کوه آتشفشانی ایجاد شده است و مردمان محلی آن را دریاچه شهر هاکونه یا دریاچه آشی نیز می نامند. طبیعت بسیار زیبا، افق بی نظیری از کوه فوجی، تفریحات آبی مانند قایق سواری، دریاچه آشینوکو را به محل بی نظیری برای گردشگران تور ژاپن و شهر هاکونه تبدیل نموده است.

اوواکودانی، سرزمین ارواح

در آخرین انفجار بزرگ کوه آتشفشانی شهر هاکونه، دره ای مرموز به نام اوواکودانی در دهانه آتشفشان تشکیل شد. اوواکودانی فضایی ترسناک دارد و به سرزمین ارواح معروف است. فضای این دره آنقدر گرم است که می توان از آن برای پختن تخم مرغ استفاده کرد. تخم مرغ ها در اثر فشار و گرما سیاه می شوند و چشیدن طعم آنها تبدیل به یکی از جاذبه های گردشگری این منطقه شده است.

تور ژاپن با وبلاگ ماکارون

سفر به ژاپن تجربه ای شگفت انگیز در زندگی است و می تواند نقطه عطف مهمی در زندگی تان باشد. اگر می خواهید به این سفر بروید و بیشتر با غول مالی شرق آسیا آشنا شوید، تور ژاپن وبلاگ ماکارون مخصوص شماست. برای سفر به ژاپن و کشف حقایق آن، با ما همراه شوید و سفری بی نظیر را رقم بزنید.

منبع: دالاهو

به "هاکونه ژاپن و جاذبه های گردشگری آن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هاکونه ژاپن و جاذبه های گردشگری آن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید