ورود تورهای گردشگری به لرستان ممنوع شد

به گزارش وبلاگ ماکارون، خبرنگاران: مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان از ممنوعیت ورود تورهای گردشگری به این استان در پی فعالیت سامانه بارشی تازه اطلاع داد.

ورود تورهای گردشگری به لرستان ممنوع شد

عطا حسن پور در گفت وگو با تسنیم گفت: برگزاری هر گونه تور گردشگری بر اساس تصمیم ستاد مدیریت بحران لرستان به وسیله دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری ممنوع است و با آژانس های متخلف برخورد قانونی می گردد.

وی با اشاره به لزوم بازدید میدانی از نقاط هدف گردشگری لرستان اضافه نمود: این نظارت ها توجه به شدت بارش های اخیر طی امروز و فردا با شدت بیشتری ادامه دارد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان مطرح نمود: علاوه بر فعالیت تورهای گردشگری داخل این استان از ورود تورهای گردشگری از سایر استان های کشور نیز ممانعت به عمل می آید.

وی با بیان اینکه هر گونه اقامت گردشگران در جاذبه های گردشگری لرستان ممنوع است، اعلام کرد: بعلاوه همه موزه های این استان نیز طی فعالیت سامانه بارشی تازه تعطیل است.

رستوران های روباز مشهد

رستوران های نزدیک حرم مشهد

فهرست وسایل سفر به مشهد با اتوبوس

فعالیت سامانه بارشی تازه از بامداد امروز در لرستان شروع شده است و اختلال در تردد، لغزندگی سطح جاده ها، ایجاد رواناب، بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه ها، احتمال طغیان رودخانه های فصلی و سیلابی شدن مسیل ها از مخاطرات این سامانه بارشی است.

منبع: توریسم آنلاین

به "ورود تورهای گردشگری به لرستان ممنوع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود تورهای گردشگری به لرستان ممنوع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید