پلیس های بلژیک دستبندهایشان را به زمین انداختند

به گزارش وبلاگ ماکارون، صدها تن از افسران پلیس بلژیک، دستبندهای خود را به زمین انداختند تا به آنچه خصومت رسانه ها و اتهامات نژادپرستی و فاشیستی خواندند، اعتراض نمایند.

پلیس های بلژیک دستبندهایشان را به زمین انداختند

به نوشته روزنامه دیلی میل، افسرانی با یونیفرم و لباس عادی در مقابل عالی ترین دیوان بلژیک تجمع نموده و دستبندها و بازوبندهای نارنجی رنگ خودشان را به زمین انداختند.

ونسان دو کلرک، یک بازرس پلیس بلژیک گفت: آن ها ما را نژادپرست و فاشیست خطاب می نمایند. این توهین به پلیس است و ما از آن خسته شده ایم. از زمان مرگ جورج فلوید در آمریکا، عوامل بلژیکی هم به همان چشم دیده می شوند. این منصفانه نیست. ما ارتباطی با پلیس آمریکا نداریم.

این تجمع پس از آن برگزار می گردد که حامیان زندگی سیاه پوستان مهم است در بروکسل و سراسر اروپا در همبستگی با مردم آمریکا پس از کشته شدن جورج فلوید در مینیاپولیس به خیابان ها آمدند.

این بازرس بلژیکی همچنین به مورد جدیدی اشاره نمود که یک عضو سیاه پوست مجلس از افسران بابت برخورد نژادپرستانه شکایت نموده است. این اتفاق در حوزه او اتفاق افتاده است. این عضو حزب سبز بلژیک چهارشنبه در مجلس اتحادیه اروپا گفت که سه شنبه زمانی که از برخورد پلیس با دو جوان سیاه پوست فیلم می گرفت، مورد آزار چهار افسر پلیس نهاده شد. مجلس اروپا خواهان شرح مقام های بلژیکی شده است.

اعتراضات روز آدینه افسران پلیس بلژیک از سوی جنبش اتحاد پلیس سازماندهی شده بود.،ایسنا

منبع: ایران آنلاین

به "پلیس های بلژیک دستبندهایشان را به زمین انداختند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلیس های بلژیک دستبندهایشان را به زمین انداختند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید