چرا پاسی ها ناراحت هستند؟

به گزارش وبلاگ ماکارون، خبرنگاران/همدان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان بهار، گفت: من با تیم پاس مسئله ای ندارم فقط می گویم منابع اقتصادی ورزش استان باید متوازن هزینه گردد. چرا باید پاسی ها از این حرف ناراحت شوند؟

چرا پاسی ها ناراحت هستند؟

علیرضا صفی زاده در گفت وگو با وبلاگ ماکارون، پیرامون حواشی ایجاد شده پس از حضور وی در یک برنامه تلویزیونی، اظهار کرد: چرا پاسی ها ناراحت هستند؟ مگر من گفتم پاس تیم بدی است؟ ما با تیم پاس مسئله ای نداریم، فقط می گوییم در تزریق منابع اقتصادی به ورزش استان باید توازن برقرار گردد.

وی با بیان اینکه بودجه شهرستان ها بسیار پایین است و کل شهرستان ها در این هفت ماه دریافتی خوبی نداشتند، اعلام نمود: من فقط گفتم بودجه ما آنقدر پایین است که به اندازه مدیر تدارکات یک تیم فوتبال نیست در غیر این صورت قصد توهین به مدیر تدارکات پاس را نداشته ام.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان بهار تأکید کرد: اگر قرار است ورزش استان پیشرفت کند باید به همه رشته ها و ورزش ها نگاه متوازن داشته باشیم که امید است با حضور مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان و حمایت استاندار ورزش دوست استان این مهم صورت بگیرد.

صفی زاده تأکید کرد: شهرستان ها سرشار از استعداد هستند و جوانان و نوجوانانی در شهرستان ها حضور دارند که می توانند در آینده شاکله تیم های ملی را تشکیل دهند، حیف است استعدادی به علت نبود امکانات از بین برود.

وی با بیان اینکه خوشبختانه بیشتر هیئت های ورزشی شهرستان بهار فعال هستند، گفت: شهرستان بهار یکی از قطب های ورزش استان محسوب می گردد که از گذشته نیز ورزشکاران زیادی به ورزش کشور معرفی نموده است.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان بهار عنوان نمود: در حال حاضر چهار ملی پوش در رشته جودو، یک تیم تکواندو در لیگ برتر بانوان، یک تیم در لیگ یک بسکتبال کشور، چند بازیکن و داور در لیگ های فوتبال کشور و چندین ملی پوش والیبال و چندین کشتی گیر مطرح لالجینی در شهرستان بهار حضور دارند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "چرا پاسی ها ناراحت هستند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا پاسی ها ناراحت هستند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید