کافه گردی: کافه دکان رنگ فروشی سابق

به گزارش وبلاگ ماکارون، در گزارش کافه گردی پایانی این هفته به سراغ کافه دکان رنگ فروشی سابق رفته ایم. این کافه واقعا مجذوب کننده و زیباست و با تاریخچه ای جالب و دکوراسیونی دیدنی پذیرای شماست. با خبرنگاران همراه باشید تا با هم گشتی در این کافه بزنیم.

کافه گردی: کافه دکان رنگ فروشی سابق

معرفی

کافه دکان رنگ فروشی سابق یک کافه در محدوده میدان انقلاب است. این کافه قبلا رنگ فروشی بوده است. به گفته مدیر بسیار خوش اخلاق و خوش برخورد این کافه، این کافه قبلا متعلق به پدر وی بوده و به مدت 50 سال دکان رنگ فروشی بوده است و این کافه تماشای از اردیبهشت ماه سال جاری تبدیل به کافه رستوران شده است. غذاهای این کافه با کیفیتی مطلوب و طعم خوش به مشتریان ارائه داده می گردد.

دکوراسیون این کافه بسیار جالب و تماشای است. معین است که این کافه با ابتکار و تلاشی تحسین برانگیز تبدیل به این مکان تماشای شده است.

در دکوراسیون این کافه تجهیزات رنگ آمیزی از دوره قبلی این محل حفظ شده است.

بعلاوه لوازم خاطره انگیزی مثل یک پخش صوت قدیمی، تلویزیون سیاه سفید و ظرف های معروف به گل سرخی در همه جای کافه دیده می شوند. این کافه در مجموع محیطی جالب و البته زیبا دارد.

کافه دکان رنگ فروشی سابق کجاست؟

کافه دکان رنگ فروشی سابق در خیابان جمالزاده جنوبی، پلاک 108 قرار گرفته است.

موقعیت کافه رنگ فروشی سابق بر روی نقشه

چی بخوریم؟

منوی پیشنهادی این کافه به شما انواع سالاد، ساندویچ مرغ و پاستا است. اما برای تماشا سایر خوردنی های این کافه، توجه شما را به تماشا منو و تصاویر غذاهای این کافه دعوت می کنیم.

امکانات

کافه رنگ فروشی سابق امکاناتی مثل اینترنت بی سیم، دستگاه کارت خوان، صبحانه، دسترسی به حمل و نقل عمومی، سرویس بهداشتی، امکان رزرو و امکان برگزاری جشن و میهمانی دارد. ساعت کار این کافه از 11 صبح تا 23 است. این کافه در رده قیمتی مالی قرار گرفته است.

جمع بندی

کافه رنگ فروشی سابق، کافه ای است که پس از یک بار حضور در آن مشتری آن خواهید شد. از مزایای این کافه می توان به محیط بسیار زیبا و خاطره انگیز، برخورد بسیار خوب کارکنان و مدیریت، کیفیت خوب غذاها و نوشیدنی ها و دکوراسیون جالب و تماشای آن اشاره نمود. ما توصیه می کنیم حتما به این کافه سر بزنید. اگر شما هم کافه ای می شناسید که دوست دارید آن را به دیگران معرفی کنید، نام و محدوده آن را با وبلاگ ماکارون و خوانندگان ما در میان بگذارید.

منبع: کجارو

به "کافه گردی: کافه دکان رنگ فروشی سابق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کافه گردی: کافه دکان رنگ فروشی سابق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید