آئودی 2 اسکلت خارجی برای کارکنانش توسعه داد

به گزارش وبلاگ ماکارون، شرکت خودروسازی آلمانی آئودی(Audi) اخیرا پیروز به توسعه 2 اسکلت خارجی(exoskeleton) شده است که کارکنان بخش خودروسازی آن که ایستاده کار می نمایند و کار آنها انجام کارهای قطعات بخش زیرین خودرو است می توانند از این اسکلت استفاده نمایند تا آسیبی به بدن آنها وارد نشود.

آئودی 2 اسکلت خارجی برای کارکنانش توسعه داد

به گزارش وبلاگ ماکارون و به نقل از گیزمگ، اسکلت های خارجی در خط فراوری خودرو میتوانند به افراد یاری نمایند تا راحت تر از پس کارهای سخت برآیند تا فشار کمتری به جسم آنها وارد گردد. اکنون شرکت آئودی با دو اسکلت خارجی جدیدی که توسعه داده از نیروهای خود در برابر فشار آمدن به جسم شان محافظت می نماید.

کارکنان می توانند هنگام نصب خطوط ترمز و ثابت کردن پنل ها در زیر بدنه خودرو از این اسکلت خارجی استفاده نمایند.

دو اسکلت خارجی که این شرکت برای کارکنان خود توسعه داده Paexo و Skelex 360 نام دارد و افراد می توانند آن را بر روی شانه و دور کمر خود ببندند.

ایده این است که هنگام انجام کارهایی که بیشترین فشار بر روی شانه ها واقع شده است مقداری از این فشار کاسته شده و به قسمت مفصل ران وارد گردد تا فشار عضلات و مفاصل در ناحیه شانه کاهش یابد.

البته آئودی نخستین شرکتی نیست که پیروز به توسعه اسکلت خارجی شده است چرا که شرکت هایی همانند فورد و هیوندای نیز پیشتر این اسکلت خارجی را توسعه داده اند. سال گذشته شرکت خودروسازی فورد برای کاهش آسیب های وارده به کارگران کارخانه های خود در سراسر دنیا، یک اسکلت خارجی پوشیدنی طراحی کرد. این اسکلت خارجی اکسووست (EksoVest) نام داشت و برای محافظت از بازوی کارگران کارخانه فورد طراحی شده بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "آئودی 2 اسکلت خارجی برای کارکنانش توسعه داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آئودی 2 اسکلت خارجی برای کارکنانش توسعه داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید